کد خبر: ۱۶۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲
عضو شورای اسلامی شهر شیراز در گفتگو با «شیرازه»:

جنایت‌های رژیم صهیونیستی در هیچ مجامع بین‌المللی قابل‌دفاع نیست

عضو شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: رژیم صهیونیستی امروز جنایت‌هایی را انجام می‌دهد که در هیچ کجای دنیا و مجامع بین‌المللی قابل‌دفاع نیست و آنچه که اتفاق می‌افتد باید مورد بررسی سازمان‌های بین‌المللی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، مردم شهرستان‌های استان فارس به‌ویژه کلان‌شهر شیراز، در چهلمین روز از عملیات عظیم و سرنوشت‌ساز طوفان الاقصی و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه در مناطق مختلف این استان تجمع کرده و خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام کردند.

این تجمع که هم‌زمان با سراسر کشور در فارس هم برگزار شد، نشان از اتحاد و همبستگی مردم کشورمان در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و محکوم‌کردن جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی است.


تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

اگر چه مردم ستم‌دیده فلسطین بیش از ۷۰ سال با سنگ و چوب و مشت به جنگ اشغالگران سرزمینشان رفته‌اند؛ اما اکنون وقت آن رسیده که به یاری خداوند و دلگرمی مردم گوشه‌گوشه دنیا سنگ را بر زمین گذاشته و با موشک‌های حماس به جنگ استکبار بروند.

در این راستا افسانه خواست خدایی عضو شورای اسلامی شهر شیراز امروز ۲۷ آبان‌ماه در حاشیه تجمع مردمی که در حرم مطهر شاه‌چراغ برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار شیرازه، عنوان کرد:  باتوجه‌به اینکه حضور پر رنگ مردم فهیم شهر شیراز با مرکزیت سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام محرز است، مشخص می‌کند که چقدر مردم شیراز و کل نقاط کشور موضوع فلسطین و جنایات صهیونیست‌ها برایشان حائز اهمیت است و محکومیت این اقدامات در رأس امور کشورمان قرار گرفته است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی امروز جنایت‌هایی را انجام می‌دهد که در هیچ کجای دنیا و مجامع بین‌المللی قابل‌دفاع نیست و آنچه که اتفاق می‌افتد باید مورد بررسی سازمان‌های بین‌المللی قرار گیرد.

خواست خدایی ادامه داد: امروز اگر مردم ما اینجا حاضر شدند به این خاطر است که اتحاد خود را مبنی بر محکوم‌کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و کودک کشی‌هایی که انجام داده و به هیچ نهادی هم پاسخگو نیستند به دنیا نشان دهند؛ مردم آمده‌اند تا بگویند که این اتحاد در نقاط مختلف کشور وجود دارد.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان