کد خبر: ۱۶۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۹ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲
رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان آباده در گفتگو با «شیرازه»:

مسئولان با عملکرد صحیح،امپراتوری دروغ دشمن را کم‌رنگ کنند

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان آباده گفت: وقتی مسئولان اجرایی بااطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع به‌درستی در وظایفشان عمل کنند اعتمادسازی به وجود می‌آید و امپراتوری دروغ دشمن به‌وضوح نقشش کم‌رنگ خواهد شد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سید جواد هاشمی اردکانی رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان آباده در گفتگو با خبرنگار این رسانه در خصوص حضور مردم ایران در بزنگاهای حساس در مقابله با دشمن استکبار گفت: الحمدلله جمهوری اسلامی ایران با رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و نگاه ویژه امام‌زمان «عج» دارای مردمی است که در سختی‌ها نشان دادند فریب شانتاژ تبلیغاتی دشمن را نمی‌خورند، گرچه دشمنان امواجی ایجاد می‌کنند؛ اما بدنه مردم بدنه آگاه، عالم و علامقمند به‌نظام جمهوری اسلامی هستند که باید این بدنه به‌نوعی تکریم شوند.

وی گفت: دشمنان برای ایجاد تنش در جمهوری اسلامی ایران به بدنه مردم نفوذ کردند و در صدد بدبینی مردم نسبت به‌نظام و انقلاب هستند ولی مردم نشان دادند که در شرایط حساس با بصیرت عمل می‌کنند و راه نفوذ دشمن را سلب می‌کنند.

هاشمی با اشاره به مقابله با جنگ روایت‌ها افزود: نکته‌ای که این روزها بر همگان واجب است بحث جهاد تبیین و مقابله با جنگ روایت‌ها است که مقام معظم رهبری خیلی ماهرانه از چند سال پیش این مسئله را مدنظر قرار دادند؛ ولی آن‌چنان که بایدوشاید به آن پرداخته نشد و چرا که دشمن در حال ایجاد تغییر باورها در اذهان ملت ایران اسلامی است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور آباده در ادامه بیان کرد: دشمنان روی افرادی سرمایه‌گذاری کردند که به‌نوعی انقلاب را ندیدند و با آن آشنا نیستند و رسالتی که امروز وجود دارد جهاد تبیینی است که باید استفاده شود به‌نوعی که دشمنان با تکنیک عملیات روانی استفاده می‌کنند قاعدتاً با استفاده از این مقوله مهم از تکنیک‌های دشمن به نفع خودمان استفاده کنیم که یک فریضه فوری و قطعی نیز است.

این مقام مسئول تبیین موضوعات را بر اساس نگاه انقلاب اسلامی را مسئله مهم جهت روشنگری دانست و افزود: تأمین و تربیت نیروی انسانی جهت تقویت باورهای جوانان به انقلاب اسلامی باید با استفاده از کنشگرهای دوره تبیین انجام شود چرا که پاسخ‌ها مبتنی بر اخلاق و منطق باشد که یکی از مسئله بسیار مهم در این باره استفاده از ظرفیت هنر است که می‌تواند در جهاد تبیین به کار برده شود و باید به‌نوعی عمل شود که دستاوردهای انقلاب اسلامی هنرمندانه آگاه‌سازی شود.

 هاشمی در خصوص مقابله با اقدامات دشمن در فضای مجازی گفت: فرهنگ‌سازی و آموزش از رسانه و فضای مجازی در این مورد بسیار حائز اهمیت است و با ایجاد برنامه‌های بروز انقلابی می‌توان به مقابله با اقدامات دشمن با ارتقا سطح کیفی پلتفرم‌های داخلی پرداخت و با تولید محتوا توسط فعالان فضای مجازی به‌نوعی در اختیار مردم قرار گیرد که در مقام تشخیص برای مردم در مقابل عوام‌فریبی دشمن به‌خوبی عمل کند.

وی با اشاره با مقابله به امپراتوری دروغ دشمن گفت: رسالتی که نسبت به افراد متخصص وجود دارد که می‌تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد مستند عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف است و در خبرسازی‌ها با تشکیل تیم خبره به‌صورت فراکنشی با رسانه‌های معاند رفتار کند که با مطالعه دقیق مقابله‌به‌مثل کنند، لازمه آن‌هم آگاهی نسبت به مسائل روز جامعه است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان آباده عملکرد مسئولان اجرایی را در مقابله با امپراتوری دروغ دشمن مهم دانست و گفت: وقتی مسئولان اجرایی بااطلاع رسانی دقیق و به‌موقع به‌درستی در وظایفشان عمل کنند اعتمادسازی به وجود می‌آید و امپراتوری دروغ دشمن به‌وضوح نقشش کم‌رنگ خواهد شد. 

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان