کد خبر: ۱۶۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۸ دی ۱۴۰۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفتگو با «شیرازه»:

برگزاری رویداد تولید محتوا باعث پیشرفت تخصصی فرد می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره بر لزوم برگزاری رویدادهای تخصصی تولید محتواهای دیجیتال، گفت: باتوجه‌به اینکه حوزه آموزش حوزه‌ای است که به‌شدت متحول شده است برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند باعث پیشرفت در تخصص فرد شود .
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حاشیه بازدید از پنجمین رویدادتولید ومحتوا دیجیتال بسیج در استان فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه بیان کرد: طی سالیان گذشته که در کشور جاری شده است برگزاری رویدادهایی که با حضور کارشناسان و داوران هم‌زمان به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود جایگاه خوبی را پیدا کرده است.

وی با اشاره بر لزوم برگزاری رویدادهای این چنینی گفت: باتوجه‌به اینکه حوزه آموزش حوزه‌ای است که به‌شدت متحول شده است برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند باعث پیشرفت در تخصص فرد شود.

قانعی، فردمحوری در تولید محتوا را یک معضل دانست و افزود: برگزاری چنین رویدادهایی باعث می‌شود که به‌صورت گروه حرکت کنند و باعث پایداری شود.

مدیرکل ارشاد اسلامی فارس در پاسخ به سؤال خبرنگار این رسانه مبنی بر تأثیرگذاری رویداد تولید محتوا در عرصه جنگ نرم، گفت: مسئله‌ای در دنیا بنام استراتژی و راهبردهای توسعه و تبیین محتوا که اگر سیاست‌گذارها در این عرصه نقش فعالانه‌ای را ایفا کند در همه پلتفرم‌ها نقش مهمی را ایفا کرده است.

برگزاری رویداد تولید و محتوا باعث پیشرفت تخصصی فرد می‌شود

این مقام مسئول با اشاره به سطح رویداد افزود: طبیعت چنین رویدادهایی این است که بتوانند از استعدادهای همدیگر استفاده کنند و اگر هوشمندانه طراحی شده باشد قطعاً اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد.


انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان