کد خبر: ۱۶۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۱۱ دی ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون خبر داد:

انهدام کارگاه بزرگ تولید مواد منفجره در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: در بازرسی از کارگاه بزرگ تولید مواد منفجره، سه میلیون مواد محترقه در این شهرستان کشف شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون دوشنبه یازدهم دی‌ماه از کشف یک کارگاه بزرگ تولید مواد منفجره، خبر داد و گفت: در این کارگاه سه میلیون مواد محترقه کشف شد.

وی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وجود یک کارگاه بزرگ ساخت مواد محترقه و منفجره در شهرستان کازرون، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کازرون ادامه داد: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی محل مورد نظر و اطمینان از صحت خبر و اخذ مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن کارگاه ۳ میلیون عدد انواع مواد محترقه و ۱۰۰ کیلوگرم سرنج ساخت مواد محترقه و منفجره غیرمجاز و پر خطر را کشف کردند.

زراعتیان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف در کارگاه‌ها و واحدهای صنفی، موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان