کد خبر: ۱۶۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۷ دی ۱۴۰۲
استاندار فارس مطرح کرد:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام؛ اولویت دولت سیزدهم

استاندار فارس گفت: لازم است برای تحقق هرچه سریع‌تر وعده دولت و استفاده از پروژه‌های عمرانی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در دیدار با معاون و مدیران کل حوزه معاونت هماهنگی امور استانداری فارس، در جریان گزارش عملکرد و همچنین برنامه‌های در دست اقدام ادارات کل مدیریت بحران، دفتر فنی و امور حمل‌ونقل و ترافیک، دفتر امور شهری و شوراها و هم چنین دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس قرار گرفت.

استاندار فارس در این دیدار بر ضرورت نظارت بر پروژه‌های عمرانی تأکید کرد و گفت: برای تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی به‌ویژه ابرپروژه‌ها می‌بایست برای هر پروژه یک مدیر به‌عنوان ناظر ویژه معرفی شود.

وی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها به‌ویژه مواردی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریع‌تر آن و استفاده در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام؛ اولویت دولت سیزدهم

استاندار فارس در ادامه مدیرکل مدیریت بحران را موظف کرد با هماهنگی و همکاری دفتر فنی و حمل‌ونقل ترافیک در کمترین زمان ممکن نسبت به تکمیل و ساماندهی پایگاه‌های چندمنظوره مدیریت در شهرستان‌ها اقدام کند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان