کد خبر: ۱۶۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۲۶ دی ۱۴۰۲
مدیر عامل آبفا شیراز مطرح کرد:

تعویض ۱۷ هزار کنتور آب در شهرستان شیراز

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: ۱۷ هزار و ۶۰۵ دستگاه کنتور آب مشترکین از ابتدای امسال تاکنون تعویض شده است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از روابط عمومی آبفا شیراز بهمن بهروزی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز با اشاره به تعویض ۱۱ هزار و ۹۳۲ فقره کنتور در شهر شیراز گفت: با احتساب این میزان تعویض کنتور در شیراز، دو هزار و ۱۹۷ دستگاه کنتور به شهر صدرا و سه هزار و ۴۷۶ دستگاه به بخش روستایی اختصاص‌یافته است.

وی با اشاره به این مطلب که تعویض کنتور خراب موجب اصلاح الگوی مصرف و توزیع بهینه آب می‌شود ابراز داشت: این امر تأثیر به سزایی در مدیریت مصرف و جلوگیری از هدررفت آب دارد.
مدیرعامل آبفا شیراز خاطرنشان کرد: تعویض کنتورهای خراب به کنترل مصرف، جلوگیری از اتلاف منابع آبی و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان می‌انجامد.

تعویض ۱۷ هزار کنتور آب در شهرستان شیراز

اجرای پنج کیلومتر خط انتقال آب در شیراز
مدیرعامل آبفا شیراز همچنین گفت: از ابتدای امسال و در راستای ایجاد رینگ آبرسانی شهر شیراز بیش از پنج کیلومتر خط انتقال آب در کلان‌شهر شیراز انجام و پنج کیلومتر دیگر نیز در دست اجرا است.

بهروزی گفت: برای ایجاد رینگ بین مخازن اطراف شهر و تأمین آب در شرایط کمبود آب، خط انتقال آب مخزن معالی آباد تا مخزن دراک، در امتداد کمربندی جنوب غرب به شرق شیراز و شهر صدرا انجام شده است.

مدیرعامل آبفا شیراز همچنین با بیان اینکه مخزن ذخیره آب شرب روستای بیدزرد آماده بهره‌برداری است، گفت: عملیات احداث مخزن بتنی دوهزاری مترمکعبی ذخیره آب شرب روستای بیدزرد، برای افتتاح در ایام‌الله دهه فجر آماده خواهد بود.

بهروزی با یادآوری اینکه اجرای این مخزن از سال ۱۴۰۰ آغاز شده و تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: پروژه مخزن بیدزرد با مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال و مشارکت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز احداث شد.

مدیرعامل آبفا شیراز خاطرنشان کرد: با اتمام پروژه امکان ذخیره آب جهت جمعیتی بالغ بر ۵۰۰۰ نفر معادل ۱۲۸۵ خانوار به مدت یک شبانه‌روز میسر می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان