کد خبر: ۱۶۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۳۰ دی ۱۴۰۲
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس :

یادواره شهدای معلم استان فارس در شلمچه برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: یادواره شهدای معلم استان فارس پیش یادواره کنگره امیران، سرداران و پانزده هزار شهید استان در شلمچه برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، به نقل روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش فارس،ایمان ایمانی فر رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس در جلسه هماهنگی اردوی راهیان نور و پیشرفت معلمان استان گفت: بزرگ‌ترین کاروان معلمان کشور از استان فارس به اردوی راهیان نور و پیشرفت به استان خوزستان اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: این اعزام به‌صورت هم‌زمان از ۲۱ شهر استان انجام خواهد شد و بیش از یک هزار معلم استان فارس به این اردوها اعزام می‌شوند.

ایمانی فر گفت: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این اردوی راهیان نور و پیشرفت، برگزاری یادواره شهدای معلم استان فارس است که در یادمان شلمچه در خرمشهر برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: برگزاری این یادواره به‌عنوان پیش یادواره کنگره امیران، سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس محسوب می‌شود.

ایمانی فر گفت: در این مراسم علاوه بر معلمان استان فارس، برخی چهره‌های ملی و استانی نیز حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: اعزام کاروان راهیان نور و پیشرفت معلمان استان فارس روز سوم بهمن ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

یادواره شهدای معلم استان فارس در شلمچه برگزار می شود

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان فارس نیز در این جلسه گفت: در استان فارس، چهارهزار و ۲۱۲ معلم و دانش‌آموز شهید وجود دارند که از این تعداد ۴۹۹ نفر معلم شهید هستند.

محمد خلیل عسکری گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور و پیشرفت یک فرصت بی‌بدیل برای آشنایی بافرهنگ ایثار و شهادت است و حضور معلمان در این اردوها در انتقال این مفهوم به جامعه خصوصاً دانش‌آموزان بسیار مؤثر است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان فارس گفت: همه قوانین مربوط به برگزاری اردوها و خصوصاً صدور احکام مأموریت، بیمه و... موردتوجه جدی قرار گیرد.

عسکری با اشاره به اینکه معلمان در این اعزام حضور دارند گفت: نقش راویان و روایت گران در این اردو برای تبیین دستاوردها بسیار مهم است.

انتهای خبر/
نظرات بینندگان