کد خبر: ۱۶۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس مطرح کرد:

رأی اولی‌ها سفیران سلامت برگزاری انتخابات

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس گفت: با اجرای طرح سفیر سلامت در روز رأی‌گیری، از ظرفیت رأی اولی‌ها و دانشجویان در برگزاری انتخابات استفاده می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمد رضایی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در جمع اعضای ستاد انتخابات کازرون گفت: زیر ساخت‌های برگزاری انتخابات در استان آماده و بر اساس آسیب‌شناسی دوره‌های قبل، نقاط ضعف و قوت بررسی شده است.

وی افزود: در بحث عوامل اجرایی انتخابات به‌خصوص نمایندگان فرماندار، استفاده از نیروهای جوان، توانمند مورد تأکید قرار گرفته است.

 مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با اشاره به مرحله تبلیغی و تبیینی انتخابات بیان کرد: اعلام این موضوع و حضور مردم در شور انتخاباتی و نقش آن در حفظ آرامش و امنیت جامعه باید تبیین شود.

رأی اولی‌ها سفیران سلامت برگزاری انتخابات

رضایی گفت: با اجرای طرح سفیر سلامت در روز رأی‌گیری، از ظرفیت رأی اولی‌ها و دانشجویان در برگزاری انتخابات استفاده می‌شود. 

این مقام مسئول افزود: مشارکت دانش آموزان در انتخابات در حضور پر شور و حداکثری نقش دارد؛ بنابراین شناخت رفتاری رأی اولی‌ها، گام اول بسترسازی حضور آنها در انتخابات است.

شهرستان کازرون در غرب فارس و در فاصله ۱۴۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.


انتهای خبر/

نظرات بینندگان