کد خبر: ۱۶۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس :

افزایش سواد رسانه‌ای راهکار مقابله با نقشه دشمنان است

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس گفت:افزایش سواد سیاسی و سواد رسانه‌ای راهکار مقابله با نقشه دشمنان در کاهش مشارکت‌های مردمی است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، تجمع بزرگ رأی اولی‌های شهرستان کوه چنار تحت عنوان نسل نو ایران نو امروز ۴ بهمن‌ماه در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد شهر قائمیه برگزار شد.

سید محسن هاشمی رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در این همایش با اشاره به اهمیت حضور قشرهای مختلف مردمی به‌ویژه جوانان در انتخابات بیان داشت: دشمنان همواره به دنبال ضربه‌زدن به کشور هستند و یکی از اهداف آنها کاهش مشارکت‌های مردمی در مسائل مهم کشور مانند انتخابات است.

وی با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای تشویش اذهان عمومی در کشور گفت: یکی از حربه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شبهه‌افکنی، ایجاد یاس و ناامیدی، کاهش ارزش‌ها و اعتقادات آن هم با استفاده از ابرازهای فضای مجازی است؛ لذا یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید تمام آحاد جامعه به‌ویژه جوانان بدان توجه داشته باشند توجه به مسئله سواد سیاسی و سواد فضای مجازی است.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس خطاب به رأی اولی‌ها گفت: بررسی‌ها و تحقیقات و مطالعات بیشتری نسبت به مسائل روز جامعه داشته باشید و مراقبت‌های لازم را انجام دهید و بدانید که دشمنان از دریچه عدم آگاهی و عدم مراقبت‌ها به شما ضربه می‌زند. 

افزایش سواد رسانه‌ای راهکار مقابله با نقشه دشمنان است

هاشمی در ادامه بیان کرد:یکی از مهم‌ترین برنامه‌ریزی معاندین و تبلیغ آنها برای کاهش مشارکت جوانان هست؛ اما باید بدانید عدم مشارکت در انتخابات هم در واقع نوعی انتخاب است در دنیای سیاست حتی اگر انتخاب هم نکنید انتخاب کرده‌اید پس تلاش کنید که در جریان‌های مختلف مشارکت و حضور داشتن در صحنه را انتخاب کنید و سرنوشت کشورتان را خودتان به بهترین نحو تعیین نمائید.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم جوانان سطح مطالعات خود را افزایش دهند افزود: یکی از فن‌های رسانه‌ای دشمن در مسائل سیاسی استفاده از ابزارهای مختلف و روش‌های متنوع فضای مجازی پس انتظار می‌رود در حوزه کسب سواد رسانه‌ای تلاش‌های بیشتری کرد.

انتهای خبر/224224
نظرات بینندگان