کد خبر: ۱۶۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
کاندیدای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان فارس:

مجلس خبرگان می‌تواند ناظر بر هدف‌گذاری‌ها باشد

کاندیدای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان فارس گفت: مجلس خبرگان می‌تواند یک بازوی خوب برای کشور باشد و در هدف‌گذاری‌ها انجام شده باید ناظر باشیم تا به‌موقع به آن چشم‌انداز که برای کشور ترسیم شده برسیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،  آیت الله دژکام کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از استان فارس در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مشارکت قوی، انتخاب اصلح، سلامت و امنیت انتخابات ان‌شاءالله محقق خواهد شد و هیچ‌کس در عرصه انتخابات خبرگان و شورای اسلامی مطالبی منتشر نخواهد کرد که اذهان عمومی بر علیه نظام مقدس جمهوری برانگیخته شود.


وی به اهمیت و وظیفه مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: مجلس خبرگان مجموعه‌ای است که فرایند جابه‌جایی قدرت در وقت ضرورت جابه‌جا می‌کند بر هیچ‌کس پوشیده نیست که اصلی‌ترین وظیفه آن است و الا اقدامات در حیطه حاکمیت و اصلاح موردنظر رهبر معظم بوده و مجموعه خبرگان طبق قانون اساسی به آن می‌پردازد.


آیت الله دژکام باتوجه‌به کاندیدای خود در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: کاندیدها باید وظایف و برنامه‌های خود را اعلام کنند و مردم هم باید نقش خود را به‌خوبی در تعیین آن با مشارکت در انتخابات انجام دهند.


کاندیدای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مجلس خبرگان می‌تواند یک بازوی خوب برای کشور باشد و در هدف‌گذاری‌ها انجام شده باید ناظر باشیم تا به‌موقع به آن چشم‌انداز که برای کشور ترسیم شده برسیم.

 

انتهای خبر/

منبع: فارس
نظرات بینندگان