کد خبر: ۱۶۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
نامزد خبرگان رهبری:

عظمت نظام به حضور و مشارکت مردم است

نامزد انتخابات خبرگان رهبری در استان فارس گفت: مردم شریف، آگاه، انقلابی و ولایت‌مدار خود بهتر می‌دانند که وجود، عظمت، شوکت و قدرت این نظام به حضور آنها در صحنه و مشارکت آنها در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، آیت‌الله احمد بهشتی نامزد انتخابات خبرگان رهبری در استان فارس گفت: این بدان معناست که حضور مردم در انتخابات همواره باعث عزت، عظمت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، هست و خواهد بود و شما همچنان در صحنه حضور دارید و در انتخابات با حضور حداکثری خودتان رأی و نظر خود را اظهار می‌کنید همچنان در نشان‌دادن قدرت، عظمت و شوکت نظام اسلامی می‌کوشید.


وی ادامه داد: در این سه دوره‌ای که در مجلس خبرگان رهبری حضور داشته‌ام همواره به‌عنوان ریاست کمیسیون آئین‌نامه مجلس خبرگان رهبری انجام‌وظیفه کرده‌ام و امیدوارم که در این دوره هم بتوانم همچنان خدمتگزار باشم و انجام‌وظیفه کنم.


بهشتی اظهار کرد: این شما مردم هستید که انقلاب کردید و این نظام مقدس را به وجود آوردید، این شما هستید که هشت سال جنگ تحمیلی را تحمل کردید و بالاخره پیروزی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردید، این شما هستید که همواره پشتیبان نظام بوده‌اید و همواره با رأی خودتان این نظام مقدس را حمایت و تقویت کرده‌اید و تا ظهور صاحب اصلی این مملکت و تحویل این امانت به آن بزرگوار همچنان در صحنه هستید.

 

عظمت نظام به حضور و مشارکت مردم است


نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فارس گفت: شما مردم هستید که هزاران شهید داده‌اید شما هستید که همواره مقاومت کرده‌اید و استقامت کرده‌اید و باروحیه بلند و با عزمی راسخ این نظام و این امانت مقدس را حفظ کرده و نگه داشته‌اید و همچنان در صحنه بوده‌اید و خواهید بود و هرگز در این زمینه کوتاهی نخواهید کرد.


آیت‌الله بهشتی افزود: بنده در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم فسا بوده‌ایم (دوره اول و دوم)، البته نماینده مجلس تنها نماینده شهر خود یا استان خودش نیست؛ بلکه نماینده کل ملت محسوب می‌شوند و باید به امور تمام ملت رسیدگی کنند و مجلس خبرگان هم همین‌گونه است و نمایندگان خبرگان هم نماینده تمام ملت و پشتیبان ولایت‌فقیه هستند.


وی ادامه داد: چون شما مردم پشتیبان ولایت‌فقیه هستید نمایندگان شما هم اصالتاً و هم نیابتاً از طرف شما همواره پشتیان نظام مقدس ولایت‌فقیه خواهند بود.


آیت‌الله بهشتی اظهار کرد: حضور فقهای مجلس خبرگان رهبری همواره تقویت و پشتیبان رهبری است و آنها همواره وظیفه خودشان را به نحو مطلوب و کامل انجام داده‌اند و امیدوارم که در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هم شما مردم همچنان مانند گذشته به این خدمتگزار کوچک و حقیر خودتان اعتماد کنید و با رأی خودتان این مسئولیتی که بر عهده ما بوده را استمرار بخشید تا ما بتونیم ان‌شاءالله به پشتیبانی شما و باهمت بلند و عالی شما این وظیفه‌ای را که داریم انجام دهیم.

 

انتهای خبر/

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان