کد خبر: ۱۶۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۱ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان فیروزآباد در گفتگو با «شیرازه»:

حیات انقلاب به حضور مردم بستگی دارد

رئیس دانشگاه پیام‌نور فیروزآباد گفت: حیات انقلاب به حضور مردم بستگی دارد و وقتی مردم در انتخابات و راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند دشمن ناامید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار است در ۱۱ اسفندماه امسال برگزار شود و این انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است تا جایی که رهبر فرزانه انقلاب با بیان اهمیت موضوع و ارائه راهبردهای چهارگانه مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت خطاب به مسئولان امر به آن ورود پیدا کردند.


در همین راستا حمیدرضا بامداد رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان فیروزآباد در گفتگو با «شیرازه» اظهار داشت: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تا به امروز برآمده از متن ملت بوده و در هر صحنه‌ای سعی کرده ظرفیت مردمی خود را به منصه ظهور برساند.


وی افزود: بدون شک یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور مردم برای نقش‌آفرینی طی سال‌های پس از انقلاب انتخابات بوده که مردم با حضور قدرتمند و باشکوه در آن اثبات کرده‌اند که این نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است.


رئیس دانشگاه پیام‌نور فیروزآباد ادامه داد: شکل‌گیری حدود ۴۰ انتخابات در تنها ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی نشان می‌دهد آرمان این انقلاب مبتنی بر حضور مردم در جایگاه تعیین سرنوشت خود است و روند حرکت انقلاب اسلامی نیز این مهم را محقق کرده است.


بامداد اضافه کرد: حضور تفکرات مختلف در برهه‌های مختلف در عرصه مدیریت کشور چه در قوه مقننه و چه در قوه مجریه نشان داده که مردم حرف نهایی را می‌زنند و انتخاب و نگاه نهایی از آن مردم است.


وی با ذکر این مطلب که دشمن برای شکست جمهوری اسلامی از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند، بیان داشت: دشمنان ایران اگر با هم اختلاف داشته باشند؛ اما بر سر جمهوری اسلامی اتفاق‌نظر دارند.


رئیس دانشگاه پیام‌نور فیروزآباد افزود: یکی از توطئه‌های شوم بدخواهان ملت آن است که در بین نیروهای انقلابی اختلاف‌افکنی کنند، اما در این هدف موفق نخواهند شد.


مدرس و عضو هیأت‌علمی دانشگاه پیام‌نور خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی برای مردم است و مردم باید در انتخابات، راهپیمایی و هرجا که لازم باشد حضور پرشور داشته باشند.


وی گفت: انتخابات یک نقطه عطفی است که همواره حضور در آن اهمیت دارد و قطعاً انتخابات این دوره هم مهم به شمار می‌آید.


بامداد افزود: حیات انقلاب به حضور مردم بستگی دارد و وقتی مردم در انتخابات و راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند دشمن ناامید می‌شود.


رئیس دانشگاه پیام‌نور فیروزآباد با بیان اینکه انتخابات پایه تحول است، ادامه داد: هر تحولی نیاز به حضور مردم دارد و تحول در انتخابات با مشارکت حداکثری و آگاه‌سازی مردم انتخاب اصلح امکان‌پذیر است.


وی اضافه کرد: مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب نمایندگانی کارآمد و اصلح در ایجاد مجلس قوی آینده کشور را تضمین می‌کنند.


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان