کد خبر: ۱۶۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۰ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
فارس در هفته‌ای که گذشت؛ 

از رتبه نخست فارس در اسکان نوروزی تا غرق‌شدن ۶ نفر در شیراز

آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به‌منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.


آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.


از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟


۳۰ جاذبه گردشگری جدید در فارس افتتاح می‌شود
معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارتی استاندار فارس گفت: با اولویت‌بندی و تعریف این پروژه‌ها، در سال ۱۴۰۴ شاهد بهره‌برداری بیش از ۳۰ جاذبه گردشگری جدید در استان خواهیم بود.

از رتبه نخست فارس در اسکان نوروزی تا غرق‌شدن ۶ نفر در شیراز


فارس رتبه نخست اسکان میهمانان نوروزی در مدارس
مدیرکل آموزش و پرورش فارس از رتبه نخست آموزش و پرورش فارس در پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مدارس استان در دور اول سفرهای نوروزی خبر داد.


پیش‌بینی سهمیه آرد ویژه ایام ماه مبارک رمضان
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس گفت: سهمیه آرد ویژه ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز پیش‌بینی شده است و سهمیه نانوایی‌ها هزینۀ سرانۀ خدمات گردیده و آرد نانوایی‌ها به محل نانوایی‌ها حمل شده است.


قوانین و جرائم رانندگی بازنگری شوند
فرمانده انتظامی فارس گفت: قوانین و جرائم رانندگی بازدارنده نیستند و قانون‌گذاران باید نسبت به اصلاح و بازنگری در این قوانین اقدام کنند.


۸۴ میلیون لیتر بنزین در فارس مصرف شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تاکنون میزان ۸۴ میلیون لیتر بنزین در استان مصرف شده است.


۱۱۵ دارالقرآن در استان فارس راه‌اندازی می‌شود
فرمانده سپاه فجر فارس از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ۱۱۵ دارالقرآن در استان خبر داد که تاکنون ۳۵ دارالقرآن راه‌اندازی شده است.


هر کس بیشتر در میدان مبارزه باشد، بیشتر تخریب می‌شود
امام‌جمعه شیراز گفت: هر کس بیشتر در میدان مبارزه برای اسلام باشد بیشتر از سوی دشمن تخریب می‌شود، چنان‌که امام خمینی (ره) پس از وفات نیز تا امروز مورد بیشترین هجمه از سوی دشمنان قرار گرفته است.


جشن بزرگ کریم آل طاها در مرودشت برگزار شد
جشن بزرگ کریم آل طاها به مناسبت ۱۵ رمضان‌المبارک میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام با حضور اقشار مختلف همراه با پخش افطاری در مصلی نمازجمعه شهرستان مرودشت برگزار شد.


برگزاری راهپیمایی «جمعه‌های خشم» در فارس
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: جمعه این هفته هم‌زمان با ۱۰ فروردین، راهپیمایی «جمعه‌های خشم» در فارس، علیه حرکات سفاکانه رژیم صهیونیستی و محکوم‌کردن این حرکات، برگزار می‌شود.


تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس از موفقیت قابل‌توجه توزیع میوه در طرح تنظیم بازار استان فارس و تداوم این طرح خبر داد.

از رتبه نخست فارس در اسکان نوروزی تا غرق‌شدن ۶ نفر در شیراز


غرق‌شدن ۶ نفر در روستای کلستان شیراز
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز از غرق‌شدن ۶ نفر در آبگیر فصلی روستای کلستان شیراز خبر داد.


تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود...


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان