کد خبر: ۱۶۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
وصيت‌نامه شهيد علی‌رضا وهابی:

برای نبرد خون بر شمشير می‌روم

شهيد علی‌رضا وهابی در وصیت‌نامه خو آورده است: اكنون كه زمينه امتحان الهی فراهم آمده و حجت خدا بر ما تمام شده امامی بر ما فرستاده كه رهبری انقلاب خونبارمان را می‌كند، پس به فرمان رهبر لبيك گفته و برای نبرد خون بر شمشير می‌روم تا با خون، شمشير خصم را بشكنم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از نوید شاهد، شهید علی‌رضا وهابی هشتم اردیبهشت ۱۳۴۱ در شهر قزوین به دنیا آمد و تا پایان دوره متوسطه در رشته حسابداری درس خواند و دیپلم گرفت. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به سر و سینه، شهید شد.

مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

وصيت نامه شهيد

مادرم آن‌چنان باش كه فردای قيامت افتخار همنشيني با حضرت زهرا (س) را داشته باشی.

مادرجان اگر وصيت‌نامه مرا برايت خواندند و يا اگر خبري ازمن شد، گريه نكن چون در آن دنيا بايد جواب بدهی. هروقت خواستی به ياد من ناراحت شوی و گريه كنی به ياد حسين (ع) و علي اكبر (ع) بيفت و براي آنها گريه كن.

اكنون كه زمينه امتحان الهي فراهم آمده و حجت خدا بر ما تمام شده امامی بر ما فرستاده كه رهبری انقلاب خونبارمان را می‌كند، پس به فرمان رهبر لبيك گفته و براي نبرد خون بر شمشير می‌روم تا با خون، شمشير خصم را بشكنم و می‌روم تا اگر خدا خواست به حسين مظلوم شكايت ببرم. 

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان