کد خبر: ۱۶۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
استاندار فارس خطاب به شورای شهر شیراز:

امر به معروف و نهی از منکر کنید

استاندار فارس گفت: اختلاف سلیقه‌ها منجر به رشد فکری می‌شود و اعضای شورای شهر به امربه معروف نهی از منکر در تمام مسائل بپردازند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محمد هادی‌ ایمانیه امروز ۹ اردیبهشت در یک صد و پنجاه و یکمین جسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز ضمن تبریک به مناسبت روز شورا به آیه شریف قرآن کریم اشاره کرد و گفت: با اهل تقوا و پرهیزکارى مشورت کنید: «شاور المتقین الذین یؤثرون الآخرة على الدنیا و یؤثرون على انفسهم فى امورکم. » با متقین مشورت کنید که آن‌ها کسانى هستند که آخرت را بر دنیا ترجیح می‌دهند و کارهاى شما را بر امور خویش مقدّم می‌دارند.

امر به معروف و نهی از منکر کنید

وی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: مشورت کنید، اراده کنید و به نتیجه خوبی برسید همچنین کسانی که منتخب مردم هستند در شورای شهر شیراز وظیفه سنگینی را بر عهده دارند و باید خدا را شکر کنند که در این مسئولیت قرار گرفته‌اند. 

ایمانیه با بیان اینکه برخی‌ها با خرید و فروش رأی می‌آورند اما شما اینطور نبودید و بنده شاهد بودم که با رأی مردم در این جایگاه قرار گرفته‌اید، ادامه داد:‌امیدوارم اولویت‌های مردم رادر نظر بگیرید و تقسیم‌بندی وظایف را بر اساس حل مشکلات مردم قرار دهید.

استاندار فارس عمده‌ترین مشکل مردم را مسئله معیشتی دانست وخطاب به اعضای شورای شهر گفت: همه شما وظیفه دارید در تمام مسائل شهری همچون عفاف و حجاب که باعث شکایت مردم متدین شهر است را حل کنید.

ایمانیه با تصریح اینکه همه شما اعضای شورای شهر با هم دوست هستید و دوست و همراه بمانید، افزود: اختلاف سلیقه‌ها در شورا منجر به رشد فکری و ایجاد حل مشکلات با رویکرد صحیح در این شهر می‌شود.

وی در پایان از اعضای شورای شهرخواستار امربه معروف نهی از منکر شد.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

برچسب ها: استاندار ، فارس ، شهردار ، شورای
نظرات بینندگان