کد خبر: ۱۶۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جانشین فرمانده انتظامی قیروکارزین خبر داد:

خودسوزی جوان ۱۹ساله بعد از ارتکاب قتل

جانشین فرمانده انتظامی قیروکارزین گفت: قاتلی که زن و شوهری را به‌وسیله چاقو و چوب به قتل رسانده بود با آتش‌زدن خودش، به زندگی پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، علیرضا اوریادی کشکولی گفت: در پی وقوع دو فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان قیروکارزین، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی افزود: مأموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که زن و شوهری ۴۵ و ۵۰ساله به‌ وسیله سلاح سرد و چوب به قتل رسیده‌اند و جوانی ۱۹ساله نیز دچار آتش‌سوزی شده و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل می‌شود.


جانشین فرمانده انتظامی قیروکارزین با بیان اینکه جوان مذکور به دلیل شدت آتش‌سوزی در بیمارستان فوت می‌کند، ادامه داد: فرضیه قتل قوت گرفت و مأموران تحقیقات خود را در این زمینه به‌صورت ویژه آغاز کردند.

خودسوزی جوان ۱۹ساله بعد از ارتکاب قتل


 کشکولی تصریح کرد: در بررسی‌های فنی و استفاده از روش‌های نوین مشخص شد که جوان مذکور به دلیل اختلافات مالی پس از ارتکاب جنایت (قتل زن و شوهر) به لحاظ فرار از اتهام، اقدام به صحنه‌سازی و خودسوزی نموده که در این حادثه خودش نیز به علت بالابودن شدت خودسوزی در بیمارستان فوت می‌نماید.


این مقام انتظامی از شهروندان درخواست کرد در برابر اتفاقات روزمره خویشتن‌داری، صبر و حوصله پیشه کرده و موارد اختلافی را از مسیر قانونی پیگیری کنند تا شاهد این‌چنین حوادث دلخراشی نباشیم.


انتهای خبر/

 

 

منبع: ایلنا

برچسب ها: قتل ، شیرازه ، قاتل
نظرات بینندگان