کد خبر: ۱۶۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

‌عیادت فرمانده سپاه فجر از غلامحسین پیروانی‌

فرمانده سپاه فجر فارس یکی از رسالت‌های مهم مدیران را دیدار مستمر و تکریم و تجلیل پیش‌کسوتان ورزش به‌منظور استفاده از تجربیات و دانش آنان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سردار یدالله بوعلی امروز، ۲۴ اردیبهشت‌ماه به همراه کریمی رئیس هیئت‌مدیره و مفتاحی مدیرعامل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با پیشکسوت عرصه فوتبال استان فارس حاج غلامحسین پیروانی دیدار کردند. 

 فرمانده سپاه فجر فارس در این دیدار با تأکید بر اهمیت تکریم و تجلیل از پیش‌کسوتان عرصه ورزش استان فارس، گفت: دیدار مستمر با پیش‌کسوتان عرصه ورزش و استفاده از تجربیات و دانش آنان رسالت مهم مدیران این عرصه بوده و بدون شک در حل مسائل و موفقیت تیم‌های ورزشی فارس تأثیرگذار خواهد بود.

‌عیادت فرمانده سپاه فجر از غلامحسین پیروانی‌

وی با بیان اینکه مزین شدن عنوان تیم فوتبال فجر سپاسی به نام شهید، یک افتخار است، گفت: امروز تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در جایگاه مناسبی از جدول لیگ فوتبال آزادگان کشور قرار گرفته و موجب ایجاد نشاط و اُمیدآفرینی در دل هواداران جوان و پیش‌کسوتان عرصه فوتبال استان فارس شده است.

محمدحسین مفتاحی، مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی نیز در این دیدار با بیان اینکه ارتباط بسیار خوب و صمیمانه‌ای بین کادر مدیریتی باشگاه فجر با پیش‌کسوتان فوتبال فارس برقرار است، گفت: در زمینه تیم‌های پایه فجر نیز اقدامات بسیار خوب و تأثیرگذاری در استان فارس انجام شده که نتیجه آن بازیکن سازی و انتقال بازیکنان بومی و بااستعداد به تیم‌های اصلی و بزرگسالان است.

انتهای خبر/

برچسب ها: شیراز ، فارس ، سپاه فجر
نظرات بینندگان