کد خبر: ۱۶۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
با توجه به نیاز کشور تأکید شد؛

پیگیری افزایش ظرفیت رشته پرستاری

دبیر شورای گسترش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشستی با معاونان آموزشی کلان منطقه پنج در شیراز، با توجه به نیاز کشور به رشته پرستاری، بر پیگیری افزایش ظرفیت رشته پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سلامت پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط‌عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، «بهروز عطارباشی» گفت: با توجه به مطرح‌شدن افزایش ظرفیت رشته پرستاری در دانشکده‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استان فارس، پیگیری‌های لازم دراین‌خصوص از طریق وزارت انجام می‌شود. 

 «افشین امینی» معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست ضمن قدردانی از پیگیری‌های انجام شده دراین‌خصوص، مطالبی درباره توانمندی‌ها و نیازمندی‌های آموزشی دانشگاه عنوان کرد.

افزایش ظرفیت رشته پرستاری

در ادامه «سید فخرالدین مصباح اردکانی»، رئیس مجتمع آموزش عالی سلامت باقرالعلوم (ع) سپیدان دیگر عضو این نشست بود که به ارائه گزارشی درباره اقدامات انجام شده و وضعیت آموزشی مجتمع زیرمجموعه خودپرداخت و خواستار مصوب شدن این مرکز و صدور مجوز در سطح وزارت شد که عطارباشی دبیر شورای گسترش وزارت بهداشت نیز دراین‌خصوص اعلام همکاری کرد.

توضیح کارگروه‌های برنامه‌های جامع عدالت در دانشگاه‌های کلان منطقه، بیان چالش‌ها اعم از جذب هیئت‌علمی، رشته‌های درصدد راه‌اندازی و رشته‌های مورد تقاضای دانشگاه از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد. 

انتهای خبر/

 

برچسب ها: پرستار ، علوم پزشکی ، فارس
نظرات بینندگان