کد خبر: ۱۶۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
فرمانده نیروی دریایی سپاه:

شهید رئیسی ولایت‌مدار بود

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ضمن تسلیت شهادت خادم‌الرضا شهید آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه گفت: ولایت‌مداری شهید رئیسی قابل کتمان نیست، همواره گوش‌ به‌ فرمان ولایت بود و در تمام کارها ولایت را مدنظر قرار می‌داد و در راه خدمت به مردم هم شهید شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سردار پاسدار علی‌رضا تنگسیری در آئین گرامیداشت شهدای خدمت و شهدای فتح خرمشهر شهرستان‌های لامرد و مُهر وجود علما و بزرگان را نقطه عطف این دو شهرستان دانست و افزود: شهادت اتفاقی نیست، خدا شهدا را گلچین می‌کند همان‌گونه که شهدای خدمت را انتخاب کرد.

وی ادامه داد: شهید رئیسی اخلاص و توکل بر خدا داشت، یک روز جمعه در منزل نبود و اینکه دو روز بعد از رأی اعتماد مجلس به وزیران دولت سیزدهم به خوزستان سفر کرد (پنجم شهریور ۱۴۰۰) نشان داد که او مرد عمل و خادم مردم است.

شهید رئیسی ولایت‌مداری که در راه خدمت به مردم شهید شد

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: خادم‌الرضا تا آخر لحظه هم خود را خادم ملت می‌دانست و در راه خدمت به مردم هم به شهید رسید.

سردار تنگسیری افزود: شهید آیت‌الله رئیسی فردی شجاع بود، از آغاز تحولات سوریه نخستین رئیس‌جمهوری بود که پس از ۱۳ سال به این کشور سفر کرد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲).

در این مراسم از خانواده شهدای عملیات فتح خرمشهر شهرستان‌های لامرد و مهر قدردانی شد.

انتهای خبر/

منبع: ایرنا
برچسب ها: شیراز ، فارس ، شهید
نظرات بینندگان