کد خبر: ۱۶۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۴ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شیرازه:

مسئولان از شهید رئیسی درس بگیرند

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید رئیسی مکتب، کار و فعالیتش ،مکتب قرآنی و خدمت صادقانه به مردم و رضایت خداوند بود که مسئولان باید از این شهید والامقام و خستگی‌ناپذیر درس بگیرند.

اسفندیار عبداللهی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، با بیان اینکه الحمدلله مکتب اسلام همه درس ایثار، از خودگذشتگی و خدمت صادقانه بوده است، گفت: ما اگر به تاریخ اسلام نگاه کنیم شهیدان والامقام زیادی را می‌توان به‌عنوان شهید راه خدمت از آن‌ها یاد کرد و درس گرفت‌.

 

وی افزود: شهیدان اسلام از ائمه‌اطهار ( ع)  سرور سالار شهیدان و یاران با وفایش گرفته تا شهیدان والا مقامی همچون شهید بهشتی، شهید باهنر، شهید رجایی که همه از شاگردان مکتب سیدالشهداحضرت (ع)  هستند که همیشه خدمت‌رسانی را سرلوحه همه امورات خود قرار دادند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: هر کار ثواب و هر عملی که رضایت خلق خدا را در بر داشته باشد قطعأ رضایت خدا را نیز در بر خواهد داشت.

 

عبداللهی بیان کرد: درس اصلی «شهدای مقام خدمت» به مردم، مسئولان و کارگزاران، امر خدمت به مردم است که مسئولان باید این شهید گرانقدر را الگوی کار خود قرار دهند چرا که امروز عزیزانی را از دست داده‌ایم که خدمت‌گزاری به مردم را به بهترین وجه دنبال کردند و در نهایت نیز در مسیر خدمت‌ به ملکوت‌اعلی پیوستند .  

 

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای این بزرگواران صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت که مدیریت جهادی، اخلاق مداری و شوق خدمت صادقانه به مردم از ویژگی‌های بارز ملی و منطقه‌ای و بین‌المللی شهید رئیسی و همراهان شهیدش بود.

 

وی با بیان اینکه توجه به مردم و مردمی بودن از ویژگی‌های شهیدان والامقام خدمت بوده است، افزود: ما اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری دقت و توجه کنیم در سیاست خارجی وقتی می‌گوییم «عزت» یعنی نفی دیپلماسی التماسی که در طول این سال‌ها( قبل از دولت شهید رئیسی ) بیشتر رنگ و بوی «دیپلماسی التماسی» داشت، شاید لحن‌مان هم التماس‌آمیز نبوده اما باطن قضیه التماس بوده است.

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی با تصریح اینکه عزت یعنی چشم‌ و نگاه‌مان به وعده‌های پوچ غرب نباشد؛ بلکه به اصول خودمان باشد، خاطر نشان کرد: مسئولان باید به تأسی از فعالیت‌های شهید رئیسی که منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه اقداماتش داشت عمل کنند. 

 

وی ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی خود را خدمت‌گزار مردم می‌دانست و در طول ۳۳ ماه عمر دولت سیزدهم، ۴۷ سفر استانی رسمی انجام داد و به همین دلیل نیز امروز در میان مردم به «سیدالشهدای خدمت» شناخته می‌شود.

 

وی افزود:  از اقدامات بارز و خدمات شهید جمهور می‌توان سفرهای استانی مستمر جهت پیگیری، نظارت، گفتگوی مستقیم با مردم، مبارزه با فساد و بستن گلوگاه‌های فساد، سیاست خارجی پویا و موفق بر مبنای دیپلماسی عزت، حمایت از تولید و اشتغال ، توجه به حفظ حقوق شهروندی، احیا و حمایت از قشر تولیدکنندگان داخلی از جمله اقدامات نام برد.

 

وی با بیان اینکه رئیسی دومین شهید رئیس جمهور است، گفت: مکتب، کار و فعالیتش ،مکتب قرآنی و خدمت صادقانه به مردم و رضایت خداوند و مردم بود و مسئولان باید از این شهید والامقام و خستگی ناپذیر درس بگیرند.

 

 نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: هر عزیزی که رضایت مردم و خدا رو سرلوحه کار و فعالیتش قرار داد و صادقانه قدم برداشت، خداوند بالاترین پاداش و عزت را به این فرد هدیه خواهد داد. 

 

انتهای خبر/224224

برچسب ها: شهید ، فارس ، رئیسی
نظرات بینندگان