کد خبر: ۱۶۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله شیراز: 

۱۴۰ مراسم ویژه شهادت آیت‌الله رئیسی برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله شیراز گفت: ۱۴۰ مراسم ویژه شهادت آیت‌الله رئیسی توسط اقشار مختلف این ناحیه در شیراز برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، مسلم محمدی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه گفت: مردم ایران در مراسم بزرگداشت آیت‌الله رئیسی اتحاد خود را نشان داده و دیپلماسی قوی را به سراسر جهان مخابره کردند.


محمدی افزود: دشمنان اسلام، نظام و ملت ایران بدانند که اظهار خوشحالی آنها بی‌فایده است، چون تجربه نشان داده که ملت ایران به برکت وجود رهبری فرزانه و حکیم به‌راحتی و سادگی می‌تواند این مرحله را طی کند و فرصت‌های جدیدی برای انقلاب اسلامی بیافریند.


فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه ثارالله شیراز در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده ویژه شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه گفت: تاکنون ۱۴۰ مراسم و ۳۵ موکب توسط رده‌های سپاه ناحیه ثارالله شیراز بر پا شده است. 


محمدی با اشاره به تداوم مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت افزود: روز تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی تعداد ۱۲۰ نفر از بسیجیان با سه دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند و مواکب و مراسم سوگواری طی هفت روز آینده در شیراز نیز ادامه دارد. 


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان