کد خبر: ۱۶۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
فرمانده سپاه قیروکارزین:

انسان خداشناس همه طعنه‌ها را به جان می‌خرد

فرمانده سپاه قیروکارزین گفت انسان اگر در مسیر خدا قرار گیرد همه طعنه‌ها و توهین‌ها و برچسب‌ها و هجمه‌ها را به جان می‌خرد؛ اما همه این سختی‌ها در لبخند و رضایت خدا جستجو می‌کند. آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش مسیر خدمت رسانی را خوب پیمودند.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمد رسول رضایی در بزرگداشت آزادسازی خرمشهر و شهدای خدمت در بخش افزر قیروکارزین گفت: اگر رزمندگان عملیات بیت‌المقدس توانستند بر فراز مسجد خرمشهر آیه «انا فتحنا لک فتحا مبینا» را زمزمه و فریاد بزنند به‌خاطر این بود که این گام‌ها را خوب برداشتند و از جان خودشان گذشتند و با وحدت و همبستگی گرچه تعدادشان کم بود و از نظر امکانات نسبت تجهیزات آفندی و پدافندی که در اختیار بعثی‌های عراق بود و در واقع با معادلات ظاهری با حداقل تجهیزات و امکانات برخوردار بودند، اما با عزم و اراده و توکل به خدا و درس گرفتن از گفتمان قرآن و با در پیش گرفتن گفتمان مقاومت کمر صدام را شکستند. 


وی تصریح کرد: هر جا بین دو راهی حق و باطل قرار گرفتیم، اگر دیدیم ما ضرر می‌کنیم باز گفتمان و تصمیمات و مواضع ما حق باشد و اگر این مسیر را طی کردیم؛ مانند امام علی علیه‌السلام خانه‌نشین شویم و مانند مادر سادات پهلویمان شکسته شود مطمعن باشیم نام ما همانند شهدا بر تارک دنیا خواهد درخشید.


رضایی عنوان کرد: در هر پوشش و لباس، در هر موقعیت و مقامی هستیم، در هر زمانی و مکانی قرار می‌گیریم، اگر به خدا توکل کنیم و مسیر شهدا را طی کنیم مطمئن باشیم خدمت رسانی خالص ما محقق خواهد شد و زمانی که خدمت رسانی خالصانه محقق شد خدا ما را قبول کرد که خادم مردم هستیم، مطمئن باشیم که جنگل‌های سر به فلک کشیده جلفا و منطقه قیز قلعه سی که دمای هوایش ۱۵ درجه زیر صفر است در آنجا پذیرای جسم ما خواهد شد.


فرمانده سپاه قیروکارزین افزود: انسان اگر در مسیر خدا قرار گیرد همه طعنه‌ها و توهین‌ها و برچسب‌ها و هجمه‌ها را به جان می‌خرد؛ اما همه این سختی‌ها در لبخند و رضایت خدا جستجو می‌کند. آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش مسیر خدمت رسانی را خوب پیمودند. رسیدن به خادمی ملت و مقام خدمت رسانی خالصانه به مردم او را عزیز کرد اگر چه جسمش سوخت؛ اما این جسم و پیکر سوخته در نزد خدا و ائمه طاهرین (ع) نورانی است و این جسم می‌درخشد. 

انسان خداشناس همه طعنه‌ها را به جان می‌خرد


محمد رسول رضایی گفت: نام رئیسی در طول تاریخ بشریت تا قیامت خواهد درخشید؛ چون با عزم و اراده و توکل به خدا و توجه به اهل‌بیت (ع) در مسیر مقاومت و خدمت رسانی خالصانه به مردم خودش را قرار داد در بیشه‌های جلفا از خودش گذشت و جان خودش را نثار خدمت رسانی به مردم کرد شاید ما در قیروکارزین و افزر اطلاع نداشتیم رئیس جمهور در آن منطقه برای خدمت رسانی به مردم تلاش می‌کند؛ اما او با شهادت مظلومانه‌ای که برای خودش رقم زد به تمام دنیا اثبات کرد در مسیر خدا، مقاومت، خادمی ملت و مظلومان است.


وی خاطرنشان کرد: اگر مسیر عزت و سربلندی می‌خواهیم نیاز است خودمان را در این ویژگی و شاخصه‌ها غنی کنیم و نهادینه کنیم و در این مسیر خدا ما را خواهد خرید. عبرت‌گرفتن از حوادث گذشته و اتفاقاتی که بر خوبان عالم گذشت را مرور کنیم و آن صفات برگزیده خاص یاران خدا بایستی در خودمان نهادینه کنیم تا سرانجام عمرمان این‌گونه باشد.

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان