کد خبر: ۱۶۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۴ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
امام‌جمعه شهرستان اقلید در گفتگو با شیرازه: 

خون شهدای خدمت باعث انسجام انقلاب اسلامی می‌شود

امام‌جمعه شهرستان اقلید گفت: برکات وجود آیت‌الله رئیسی با زندگی مردم گره خورده و وحدت مردم و مسئولان با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی سبب انسجام بیشتر انقلاب اسلامی می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید گشول دره سیبی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.


گشول دره سیبی با اشاره به خصوصیات اخلاقی و کاری شهید جمهور گفت: شهید رئیسی فردی بود که هم در قوه قضائیه و هم قوه مجریه با دلسوزی خود به فکر حل مشکلات مردم در همه سطوح بود.


وی در ادامه با بیان ویژگی پاسخگویی شهید رئیسی اظهار داشت: سیدالشهدای مقاومت در مسلک ریاست جمهوری ضمن پیگیری مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم؛ پیگیر رفع کامل آنها تا حصول نتیجه به نفع ملت می‌شد؛ یعنی تنها به شنیدن مشکلات بسنده نمی‌کرد؛ بلکه تلاش می‌کرد تا به سرانجام برسد.


امام‌جمعه شهرستان اقلید بیان کرد: مردمی بودن خادم‌الرضا در عمل به شکل خدمت صادقانه نشان داده می‌شد؛ خدمت صادقانه‌ای که با احیای ۱۵ هزار کارخانه و کارگاه صنعتی و تولیدی به اثبات رسیده و در کنار آن طرح نهضت ملی مسکن گره‌گشای مشکلات مسکن جوانان شد.


حجت‌الاسلام گشول دره سیبی در پاسخ به این سؤال که سرگذشت جامعه پس از شهادت رئیس جمهور چه خواهد شد، گفت: برکات وجود آیت‌الله رئیسی با زندگی مردم گره خورده و وحدت مردم و مسئولان با درایت رهبر سبب انسجام بیشتر انقلاب اسلامی می‌شود.


وی در پایان با اشاره به اینکه در طول حدود نیم‌قرن حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران شخصیت‌های ارزنده دیگری همچون شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهید رجایی، شهید باهنر و شهید بهشتی را از دست دادیم، تأکید کرد: با وجود سنگین بودن غم شهدای خدمت راه ملت ایران ادامه دارد و همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند خللی در امور ایجاد نخواهد شد.


انتهای خبر/224224

برچسب ها: رئیس جمهور ، شهید ، رئیسی
نظرات بینندگان