کد خبر: ۱۶۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس:

شهید رئیسی در عمل ولایت‌مدار بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: شهید رئیسی هم در زبان و هم در عمل ولایت‌مدار بود و الگویی برای همگان شد و به درستی پرچم ایثار و نثار جان در راه ولایت را در سرزمین بزرگ ایران اسلامی برافراشت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، اسماعیل قزل سفلی در جمع پزشکان و کادر درمان بیمارستان نمازی شیراز، گفت: در روزهای گذشته ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی شاهد بدرقه میلیونی و مثال زدنی خادم‌الرضا و همراهان شهیدش بودند که در زمره نمادهای به تسریع و تسهیل کار مردم بسیار مهم و باارزش فداکاری صادقانه خدمت بی‌منت به مردم کشورمان قرار دارند.


وی ادامه داد: حافظه تاریخی مردم و ملت بزرگ ایران در گذشته نیز شاهد این گونه حوادث و رخ دادها از جمله حوادث هفتم تیر و هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت شهیدان رجایی، باهنر و شهید بهشتی بوده است.


معاون سیاسی استاندار فارس عنوان کرد: همان‌گونه که آن حوادث در آن مقطع با الطاف خداوند باعث همدلی، همبستگی، اتحاد و وحدت بین مردم شد، در این مقطع نیز شاهد همدلی و اتحاد خواهیم بود که گوشه‌ای از آن را در جریان برگزاری آیین‌های تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت دیدیم و مردم خادمان خویش را به نیکی بدرقه کردند.


وی گفت: سبک مدیریت سیدالشهدای خدمت شهید آیت‌الله رئیسی به گوهر تقوا و اخلاص مزین بود و یک زیست تراز انقلاب اسلامی در حوزه مدیریتی را به نمایش گذاشت و برای آحاد شیفتگان به خدمت بی‌منت به مردم معنا و مفهوم بخشید.


قزل سفلی افزود: شهید رئیسی هم در زبان و هم در عمل ولایت‌مدار بود و الگویی برای همگان شد و به درستی پرچم ایثار و نثار جان در راه ولایت را در سرزمین بزرگ ایران اسلامی برافراشت. 


معاون سیاسی استاندار فارس ادامه داد: مختصات زمینی که شهید رئیسی تحویل گرفت چه بود؟ شیوع کرونا با ۷۰۰ کشته در روز، کارخانه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل، سیاست خارجی گره خورده در برجام و زمین خوره از برجام، ارتباط قطع شده با شرق و کشورهای همسایه‌ها، سیاست خلاصه شده در غربی که مانند همه تاریخش بدعهد بوده، عدم همراهی دیپلماسی با میدان و خزانه‌ای که خالی بود، اما او با سه کلمه توکل، اخلاص و اراده به میدان آمد.


وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما در این دولت نشنیدیم که کسی بگوید اختیار نداریم، صدای واحدی از جمهوری اسلامی به دنیا مخابره شد و میدان و دیپلماسی با هم همراه شدند، میز ریاست شهید رئیسی خدمت در پهنه جغرافیای ایران اسلامی شد و کرسی استراحت او صندلی هواپیما در هنگام بازگشت از مأموریت‌ها بود.


انتهای خبر/

منبع: تسنیم
برچسب ها: قزل سفلی ، رئیسی ، شهید
نظرات بینندگان