کد خبر: ۱۶۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۸ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس: 

ویژگی‌های شهید رئیسی ملاک انتخابات پیش رو باشد

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس گفت: ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهید رئیسی باید ملاک ما در انتخابات پیش رو باشد و بدون موضع‌گیری‌های تند سیاسی این رویکرد باید جزو گفتمان همه آحاد مردم شود و جهاد تبیین از همین‌جا شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سردار هاشم جمالی امروز ۹ خردادماه در مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت و هیأت همراه و اهمیت انتخابات هشت تیرماه ۱۴۰۳ گفت: ۱۰ روز پیش تا کنون اتفاقاتی در این کشور افتاد که به عینه دست امام‌زمان (عج) را پشت سر این نظام حس کردیم .


جمالی با اشاره به اینکه شهید هر روز مأموریتی دارد و با اینکه جنگ پایان یافته؛ اما هنوز بعضی از شهدا را تفحص کرده و می‌آوردند گفت: در مقطعی که دشمنان عرصه را بر ملت تنگ کرده بودند و سناریوی دشمن در مقابله با نظام در حال وقوع بود و مردم به مسئولان بی اعتماد شدند و نسبت به انقلاب ناامید شده بودند در چنین شرایطی سیدالشهدای خدمت با شهادت خود فضای جامعه را متفاوت از قبل کرد و روحیه خدمت و امید را در جامعه زنده کرد. 


جانشین فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بعد از شهادت سردار دل‌ها که فرمودند شهید سلیمانی از امروز تأثیرگذارتر از سردار سلیمانی است به واقع شهید رئیسی نیز از امروز تأثیرگذارتر از رئیس جمهور رئیسی است.

 
وی با بیان بخشی از خدمات دولت سیزدهم گفت: ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهید رئیسی باید ملاک ما در انتخابات پیش رو باشد و بدون موضع‌گیری‌های تند سیاسی این رویکرد باید جزو گفتمان همه آحاد مردم شود و جهاد تبیین از همین‌جا شکل می‌گیرد.

 
سردار جمالی بیان کرد: در «جهاد تبیین» نوعی تکلیف‌گرایی الهی بسیار عمیقی وجود دارد، همان‌گونه که حضرت امام (ره) بر تکلیف الهی بسیار تأکید داشتند. «جهاد تبیین» مصداق تکلیف‌گرایی است که امیدواریم همه مخاطبان بتوانند در این جهت وارد شوند.

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان