کد خبر: ۱۶۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
وصیت‌نامه سید ناصر اله مرادی:

دشمن از وحدت شما در وحشت است

سید ناصر اله مرادی در وصیت‌نامه خود آورده است: همیشه وحدت داشته باشید که دشمن از این وحدت شما در وحشت بوده و هست و تأکید بر این است که مسجدها را تنها نگذارید مسجد سنگر است و سنگرها را حفظ کنید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از نوید شاهد، شهید سید ناصر اله مرادی فرزند سید عباس علی در ۱۳۳۸/۷/۱ در محله آستانه در شهرستان شیراز دیده به جهان گشود. پس از دوران طفولیت دوران ابتدایی خود را در مدرسه صناعی گذراند.

تحصیلات راهنمایی را در محله شادی الله گذارند و پس از مدتی درس را رها کرد و مشغول کار شد و در یک شرکت کارهای ساختمانی مشغول شد.

بعد از گذشت مدت زمانی که به عشق و علاقه‌اش به ارگان‌های انقلابی خدمت در سپاه پاسداران را برگزید و به استخدام سپاه در آمد فردی مؤمن، مذهبی و معتقد به اصول اخلاقی و دینی بود در مسجد به فعالیت‌های انقلاب فرهنگ می‌پرداخت.

 همراه با برادرش در راهپیمایی‌ها و تظاهرات شرکت می‌کرد که برادرش هم جانباز دوره جنگ شد ایشان این قدر مؤمن و پاک‌دامن بودند که در اوایل انقلاب از طرف سپاه پاسداران و پادگان امام حسین مسئولیت نظارت بر یکی از جایگاه‌های پمپ‌بنزین در شیراز منصوب شدند.

با شروع جنگ تلاش می‌کرد تا در جبهه هم حضور فعال داشته باشد؛ اما چون فردی فعال بود و در سپاه به کمک او احتیاج داشتند از طرف فرمانده ایشان از رفتن به جبهه ممانعت می‌شد؛ ولی در آخر او به جبهه جنگ حق علیه باطل رفت و در منطقه طلاییه در سال ۱۲/۱۲/۱۳۶۲ در عملیات خیبر در طلاییه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 پیکر پاکش بعد از ۱۲ سال به زادگاهش منتقل شد و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد. روحش شاد و بادش گرامی 


وصیت‌نامه شهید
من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیهم فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا. از مؤمنان بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند وفا کردند بعضی از آنان در راه خدا شهید شدند. گروهی در انتظارند و در عهد خود تغییر نداده‌اند.


با سلام و درود به امام امت و شهدای اسلام از صدر اسلام تا به حال و ملت کفر ستیز ایران بزرگ‌ترین نعمتی که خداوند تبارک و تعالی به مسلمانان عطا فرموده امام است.

امام را دعا کنید و همیشه امام را در قلبتان جای دهید و اگر بخواهید رستگار شوید به فرمایشات ایشان عمل کنید و بدانید که هر کس امام را دوست بدارد خداوند او را دوست می‌دارد و هر کس او را دشمن بدارد دشمن خداست.

(اطیعوالله و اطیعو الرسول و اولامر منکم) که همانا اطاعت از او اطاعت از خدا و رسول (ص) خداست زیرا خود او مطیع خدا و رسول (ص) خداست و دوست بدارید یاران امام و دشمن بدارید دشمنان امام، امام صادق (ع) می‌گوید: الکلام اذا خرج من القلب دخل فی القلب. کلامی که از توی قلب بلند شد به قلب می‌نشیند امام صحبت‌هایشان به قلب می‌نشیند؛ چون خودشان به آن عمل کرده‌اند.

یاری کنید امام را و تنهایش نگذارید سلام و درود بر رزمندگان کفر ستیزان ایران رزمندگان با تمام نیرو مقاومت کنید و جبهه‌ها را پر کنید تا پیروزی نهایی ان‌شاءالله و بدانید که خدا دوست می‌دارد شما را و پیروزی از آن شماست.

درست همان جمله‌ای که قرآن کریم می‌گوید: ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفاً کانهم بنیان مرصوص و از ملت انتظار است که راه شهدا را ادامه دهید که آنها راه حسین را رفتند و در صف یاران امام حسین (ع) قرار گرفته‌اند و نمازجمعه که دشمن شکن است با وحدت بیشتر و باشکوه‌تر و مستحکم‌تر ادامه دهید.

همیشه وحدت داشته باشید که دشمن از این وحدت شما در وحشت بوده و هست و تأکید بر این است که مسجدها را تنها نگذارید مسجد سنگر است و سنگرها را حفظ کنید.

به تمام مادرهای شهدا می‌گویم که صبر و بردباری و شکیبایی خود را حفظ کنند همچون حضرت زینب (س) و در آخر از تمام برادرانت و دوستان و خانواده‌ام و بخصوص خانواده شهدا التماس دعا و طلب مغفرت دارم و ما آرزو داریم به تعبیر خوابی که شهید حاج شیرعلی سلطانی برایم گفتند به بزرگ‌ترین آرزویم که همان شهادت در راه خداست برسیم ان‌شاءالله.

برادران و خواهران دعای کمیل یادتان نرود.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان