کد خبر: ۱۶۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۱ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
فارس در هفته‌ای که گذشت؛ 

از قتل با سلاح سرد تا جلوگیری از سقط جنین سالم در فارس

آنچه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.


آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.


از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟


سرچهان فارس چشم انتظار توسعه است
آماده‌سازی زیرساخت‌های ناحیه صنعتی سرچهان با اجرای ۱۲ پروژه زیرساختی و برنامه‌ریزی برای واگذاری زمین در این ناحیه صنعتی در دستور کار قرار گرفته؛ اقدامی که می‌تواند در آینده‌ای نزدیک کمک شایانی به اشتغال‌زایی و جهش تولید در استان فارس کند.

از قتل با سلاح سرد تا جلوگیری از سقط جنین سالم در فارس


آسفالت ۷۶ هزار مترمربع معابر در شیراز
اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: طی ۴۰ هفته سپری شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک میلیون و ۸۵۱ هزار و ۲۱۵ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۳۲ هزار و ۷۵۷ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.


خدمت‌رسانی ۸۹۱ هزار مشترک آب در شیراز
مدیرعامل آبفا شیراز گفت: بیش از ۸۹۱ هزار مشترک آب تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شیراز هستند.


درآمدهای مالیاتی صرف آبادانی در کشور می‌شود

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم تصور می‌کنند حقوق کارکنان دولت و هزینه‌های جاری از جیب مردم پرداخت می‌شود در صورتی که به این شمول نیست و درآمدهای مالیاتی صرف آبادانی در کشور می‌شود.


افتتاح بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی در شیراز
شهردار شیراز گفت: بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی و تقاطع شهید امیر عبدالهیان به طول چهار کیلومتر که از حسینی الهاشمی تا بلوار آفرینش ادامه دارد، در هفته‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.


اصالت زن مسلمان عفت اوست
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سپیدان گفت: خدا را شاکرم در دانشگاهی خدمت می‌کنم که حجاب و عفاف در میان جامعه دانشگاهی و مخصوصاً مردم شهرستان سپیدان حرف اول را می‌زند و اصالت زن مسلمان عفت اوست که حجاب اساسی‌ترین رکن آن است.

از قتل با سلاح سرد تا جلوگیری از سقط جنین سالم در فارس


قتل با سلاح سرد در بلوار چمران
فرمانده انتظامی شیراز گفت: قاتل و همدستش که بامداد روز چهارشنبه یک نفر را در شیراز به قتل رسانده بودند در کمتر از دو ساعت شناسایی و دستگیر شدند.


افتتاحیه هشتمین کنگره ملی فضل بن آفتاب
مراسم افتتاحیه هشتمین کنگره ملی فضل بن آفتاب با حضور مردم و مسئولان و شعرخوانی شاعران جوان شهرستان جهرم برگزار شد.


جلوگیری از سقط ۴۰۵ جنین سالم در فارس
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس از ثمربخشی تلاش‌های مرکز مردمی «نفس» برای پیشگیری از سقط ۴۰۵ جنین سالم، از خرداد ۱۴۰۱ تاکنون خبر داد.


تلاش فجر برای صعود به لیگ برتر
تیم‌های خیبر خرم‌آباد، فجر شهید سپاسی شیراز و چادرملو اردکان یزد مثلث شکل گرفته در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک برای صعود دو تیم به لیگ برتر هستند و باید منتظر ماند و دید در پایان کدام یک از اضلاع این مثلث ناکام می‌ماند.


خدمات دولت شهید رئیسی به مردم اطلاع‌رسانی شود
استاندار فارس گفت: لازم است که خدماتی را که دولت شهید آیت‌الله رئیسی طی سه سال گذشته به مردم و کشور ارائه کرده به اطلاع شهروندان و جامعه رسانده شود.

از قتل با سلاح سرد تا جلوگیری از سقط جنین سالم در فارس


جامعه نخبگانی عشایری در فارس تشکیل شود
مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای نخبگان عشایر، خواستار تشکیل جامعه نخبگانی عشایر در این استان شد.


مباحث علمی را مردمی‌سازی کنیم
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس بر ضرورت مردمی‌سازی مباحث مختلف از جمله مباحث علمی تأکید کرد.


تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود...


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان