کد خبر: ۱۶۳۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوار در گفتگو با شیرازه:

ولایت‌مداری برجسته‌ترین ویژگی رئیس جمهور شهید بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوار گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در کنار ویژگی‌هایی همچون انقلابی، جهادی و خدوم بودن از ویژگی برجسته ولایت‌مداری برخوردار بود.

 محمود عابدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری« شیرازه»، گفت: خدمات شبانه روزی و خستگی ناپذیری و مردمی بودن رئیس جمهور شهید باعث شد مردم به صورت گسترده در تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز و همراهانش شرکت کنند. 

عابدی با بیان اینکه نه تنها در جای، جای ایران اسلامی که در کشورهای اروپایی و آمریکایی هم مراسم‌هایی برای رئیس جمهور شهید برگزار شد، اظهار داشت: ارتباط و تعامل بسیار قوی آیت‌الله رئیسی با جامعه بین‌الملل باعث شد تا سران کشورهای متعدد نیز در تشییع وی حضور پیدا کرده و به پیکر مطهر او ادای احترام کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوار ولایت‌مداری را برجسته‌ترین ویژگی رئیس‌جمهور شهید دانست و گفت: ولایت‌مداری توأم با تقوا و اخلاص آیت‌الله رئیسی او را محبوب قلب‌های مردم کرد، چرا که وی خود را سرباز ولایت معرفی می‌کرد و هیچ‌گاه روی حرف ولایت حرفی نمی‌زد.

نهادینه کردن راه شهدای خدمت با جهاد و تلاش میسر می‌شود
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز، روز خسته شدن نیست و روز جهاد و تلاش است بیان کرد: با کار برای مردم و تلاش و جهاد و امیدواری همراه با تقوای الهی و ولایت‌مداری می‌توان راه شهدای خدمت را در کشور نهادینه کرد و به قله‌ای که رهبری فرمودند به آن نزدیک هستیم، رسید.


فرمانده سپاه کوار در ادامه گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی این پیام را به آحاد مردم و مسئولان داد که می‌توان در بالاترین سطح مدیریتی بود و این چنین با کار و خستگی ناپذیری و ولایت‌مداری محبوب مردم شد.


این مقام مسئول با تأکید بر اهمیت تبیین ویژگی‌ها و شخصیت شهید آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: تبیین دستاوردهای فراوانی که در عرصه‌های مختلف در طول این سه سال، این شهید عزیز و دولت وی داشت و کمتر مطرح شد، حائز اهمیت است و در این باره باید روشنگری شود.


 محمود عابدی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست‌ جمهوری گفت: مردم باید با بصیرت، آگاهی و حضور پرشکوه در صحنه یک حماسه عظیم سیاسی در هشت تیرماه خلق کنند.


وی افزود: مردم با حضور آگاهانه پای صندوق‌های رأی باید یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی که بتواند ادامه دهنده مسیری که شهید آیت‌الله رئیسی مشخص نموده انتخاب کنند تا در این مسیر حرکت کند و امور کشور را به پیش ببرد.

 

انتهای خبر/224224

برچسب ها: شهید م ، رئیسی ، ولایت
نظرات بینندگان