کد خبر: ۱۶۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت در گفتگو با شیرازه: 

امامین انقلاب مسیر اسلام را هموار کردند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت گفت: امامین انقلاب مانند یک کشتی با روشن کردن مسیر اسلام و امید دادن به مردم مسیری که پرشتاب حرکت می‌کرد را هموار کردند؛ چون از ابتدای انقلاب دشمنان قسم خورده به دنبال نابودی آن بودند.

غلام‌رضا شعبانی‌نیا در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی دست ما را گرفت و از این منجلاب نادانی رهایی بخشید امام به معنی واقعی کلمه امام بود پیشرو و پیشوا بود.


شعبانی‌نیا ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی ملت ایران با فقدان استقلال و آزادی رو به رو شدند که در سرنوشت خودشان نقشی نداشتند و با وجود انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام راحل به استقلال و آزادی دست یافتیم و در تعیین سرنوشت خودمان نقش ایفا کردیم به حدی که در دنیا عزتمند شدیم.


وی افزود: نقش مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای در تداوم مسیر و راه حضرت امام ره و انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده‌ای است؛ زیرا مسیری که امام شروع کرده بود را با هوشیاری و تدبیر ادامه داد و به خوبی کشتی انقلاب را تاکنون هدایت کرده است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مرودشت بیان کرد: امامین انقلاب با نقش دادن به مردم و ارتباطات تنگاتنگ بین امام و امت با محوریت اسلام ناب محمدی توانستند در زمینه سازی تحقق انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کنند که بر کسی پوشیده نیست. 


این مقام مسئول تصریح کرد: امامین انقلاب مانند یک کشتی با روشن کردن مسیر اسلام و امید دادن به مردم مسیری که پرشتاب حرکت می‌کرد را هموار کردند؛ چون از ابتدای انقلاب دشمنان قسم خورده به دنبال نابودی آن بودند.


شعبانی‌نیا گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در ادامه اگر نتوانستند به این انقلاب ضربه بزنند به دنبال انحراف مسیر انقلاب بودند که امامین انقلاب با شناخت کامل از نقشه و هدف دشمن با تدابیر خود با استعانت از خداوند باری تعالی نقشه دشمن را نقش بر آب کردند.


وی در پایان افزود: استقلال خواهی و قطع هر گونه وابستگی. حاکمیت اسلام بر جامعه و رواج ارزش‌های دینی در کشور، آزادی بیان و قلم، عدالت و رفع تبعیض‌ها، نقش داشتن مردم در حاکمیت بر تعیین سرنوشت خود و حذف عوامل فساد از جمله اهداف انقلاب اسلامی است.


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان