کد خبر: ۱۶۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۶ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
تحلیلگر مسائل سیاسی:

شکست صهیونیست وعده صادق امام راحل بود

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: جهان اسلام رسالت عظیمی در مواجهه با مظلومیت فلسطین دارد و باید این ظلم رژیم صهیونیستی و مظلومیت مردمان فلسطین را به جهانیان نشان دهد و شکست رژیم منحوس صهیونیستی در مقابل چشم جهانیان همان وعده صادقی بود که پیشگوی راستین انقلاب اسلامی داده بود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»؛ سید محسن هاشمی پس از سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سی و پنجمین سالگرد عروج حضرت امام خمینی (ره) گفت: نکته مهمی که وجود دارد این است که امام راحل موضوع فلسطین و قدس را به موضوع مهم جهان اسلام تبدیل کردند و مقام معظم رهبری امروز تأکید کردند که موضوع فلسطین دیگر فقط موضوع جهان اسلامی نیست؛ بلکه موضوع جهان شده است.


وی ادامه داد: از دانشگاه‌های آمریکا تا درون بعضی از دولت‌های غربی ندای حمایت از مردم فلسطین سر داده می‌شود ایشان عملیات غرور آفرین جریان‌های مقاومت بر علیه اسرائیل در هفت اکتبر را انصافاً طوفان الاحرار دانستند.


این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: عملیات آزادسازی فلسطین از چنگال رسانه‌هایی بود که سالیان سال بر علیه فلسطین بودند و تلاش بسیار زیادی انجام می‌شد تا فلسطین و قدس را به فراموشی بسپارند و حق را به اسرائیل می‌دادند؛ اما اکنون اسرائیل منفور جهانی شده است و موضوع فلسطین مسئله روز جهان شده است.


ادامه مطلب را درکلیپ زیر مشاهده کنید.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

 

انتهایی خبر/224224

نظرات بینندگان