کد خبر: ۱۶۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
امام‌جمعه شهرستان مرودشت در گفتگو با شیرازه: 

بصیرت رمز رسیدن به قله است

امام‌جمعه شهرستان مرودشت گفت: امامین انقلاب با تبیین مستقیم و غیرمستقیم برنامه‌های خویش در برهه‌های گوناگون انقلاب بارها مسئلهٔ امید و بصیرت افزایی برای رسیدن به قلهٔ تمدن را برای ما نوید دادند که بصیر بودن رمز رسیدن به قله است

مصطفی خاوری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: نهال انقلاب کبیر امام خمینی (ره) با تمام فراز و نشیب‌های که داشت به ثمر نشست در دوران کاشت نهال نوپای انقلاب که از سال ۱۳۴۲ تحت شرایط سخت و پیچیده رژیم ستم‌شاهی شروع شد، امام هر آنچه داشت از جان و مالشان دریغ نکرد و فرزند خود را فدای انقلاب کرد.


خاوری بیان کرد: با وجود هجمهٔ زیاد رژیم شاهنشاهی از تبعید و زندان گرفته تا تهدید و ارعاب اما امام راحل یک گام از اهداف راستین خود به عقب برنداشتند و بزرگ‌ترین حرکت قرن معاصر را در این نقطهٔ عالم به وجود آورد.


وی افزود: هم اکنون به حرمت خون شهیدان والامقام هر روز شاهد بیداری آحاد ملّت آزادهٔ جهان هستیم که با الگوبرداری از انقلاب کبیر امام خمینی (ره) و با ایمان راسخ به شناخت ماهیت امپریالیسم کودک کش پی می‌برند و اندیشهٔ مقاومت روز به روز در حال گسترش است و این چیزی نیست جز ثمرهٔ خون شهدا و اندیشهٔ ناب امام راحل که حتی پس از مرگ خویش نیز موجب بیداری ملت‌ها شده است.


امام‌جمعه مرودشت بیان کرد: انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به سِمَت رهبری انقلاب اسلامی پس از امام راحل طبق روش اسلام ناب محمّدی که تبیین است انجام شد و مانند امام راحل با روشنگری دقیق نقشه‌های گوناگون دشمن را با شکست مواجه کرد.


این مقام مسئول در مورد نقش امامین انقلاب در زمینه سازی تحقق انقلاب اسلامی تصریح کرد: نقش پدرانه امام خامنه‌ای در گفتمان سازی اسلامی باهدف ایجاد تفکّر و مطالبهٔ عمومی با توجه به شعار محوری دهه چهارم یعنی پیشرفت و عدالت دقیقاً نشأت گرفته از همان اندیشه‌های ناب امام راحل است که از لسان معظم له ساری و جاری است.


امام‌جمعه شهرستان مرودشت در ادامه افزود: امامین انقلاب با تبیین مستقیم و غیرمستقیم برنامه‌های خویش در برهه‌های گوناگون انقلاب بارها مسئلهٔ امید و بصیرت افزایی برای رسیدن به قلهٔ تمدن را برای ما نوید دادند که بصیر بودن رمز رسیدن به قله است.


وی در پایان گفت: الحمدلله خداوند در قرن حاضر بر ما منّت نهاد و حضرت امام خمینی (ره) حاکمیت و ولایت‌فقیه را تحقق بخشید و تضمین کرد، چراکه ولایت‌فقیه برگرفته از ولایت مطلقهٔ رسول خدا (ص) است و غیر از جنبه‌های معنوی و معصومیّت، تمام مسائل شئون اجتماعی امام عصر (عج) با فقهای عظیم‌الشأن است که در ولایت‌فقیه تحقق پیدا می‌کند.


انتهای خبر/224224 

نظرات بینندگان