کد خبر: ۱۶۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۵ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس خبر داد:

پشت پرده قتل هولناک جاده شیراز

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اطلاعیه‌ای گفت: راننده یک دستگاه سواری پراید با راننده کامیونی که در یک مسیر در حال حرکت بودند، به دلیل سبقت گرفتن از یکدیگر با هم بحث و جدال لفظی کردند و پس از طی بخشی از مسیر، باهم درگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از روابط عمومی پلیس فارس، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اطلاعیه‌ای راز قتل راننده‌ای که سیزدهم خردادماه جاری در جاده مرودشت - شیراز به قتل رسیده بود را آشکار کرد.

ساعت ۱:۳۰ بامداد سیزدهم خرداد در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام گزارش مبنی‌بر فوت مردی در کنار یک دستگاه کامیون، در جاده مرودشت - شیراز، مأموران پلیس به محل اعزام شدند.

پشت پرده قتل هولناک جاده شیراز


در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان، مشخص شد راننده یک دستگاه سواری پراید با راننده کامیونی که در یک مسیر در حال حرکت بودند، به دلیل سبقت گرفتن از یکدیگر با هم بحث و جدال لفظی کردند و پس از طی بخشی از مسیر، باهم درگیر شدند.


در این گزارش آمده است: راننده سواری پراید با سلاح سرد، راننده کامیون را به شدت مجروح کرد که خونریزی فراوان و شدت جراحات، جان راننده کامیون را گرفت و قاتل پس از این حمله متواری شد.

پلیس فارس در این اطلاعیه همچنین از شهروندان خواست در مشاجرات لفظی و درگیری‌ها، سعه صدر داشته و خشم خود را کنترل کنند.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان