کد خبر: ۱۶۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
در شیراز برگزار شد؛

برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی هفته ملی جمعیت

آثار برگزیده شرکت‌کنندگان در مسابقه نقاشی هفته ملی جمعیت ۱۴۰۳ در مدیریت سلامت خانواده جمعیت و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه سلامت پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، احمدرضا کریمی ضمن بازدید از آثار برگزیده این مسابقه گفت: هفته ملی جمعیت، فرصتی ارزشمند برای تمرکز و توجه هر چه بیشتر بر اهمیت موضوع جوانی جمعیت است.

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هدف از این مسابقه را پرداختن به سبک زندگی و تشویق هنرمندان نوجوان به ترسیم خانواده ایرانی اسلامی در قالب نقاشی عنوان کرد و افزود: «معایب تک فرزندی»، «آداب و سنن»، «آئین و ابعاد مختلف زندگی در قالب خانواده» که اصلی‌ترین نهاد اجتماعی و مأمن آرامش و پرورش کودکان و نوجوانان ایران زمین است، از موضوعات و مضامین آثار دریافتی بود.

نمایشگاه آثار برگزیده مسابقه نقاشی هفته ملی جمعیت

وی ادامه داد: فراخوان این مسابقه، ۱۲ اردیبهشت سال جاری منتشر و آثار به صورت فیزیکی و مجازی در هفته ملی جمعیت ۱۴۰۳ به مدیریت سلامت جمعیت و خانواده معاونت بهداشت دانشگاه ارسال شد.

کریمی اعلام کرد: از بین تمامی آثار ارسالی، ۲۰ اثر منتخب به نمایش گذاشته شد و از برگزیدگان این مسابقه تقدیر می‌شود.

این مقام مسئول در معاونت بهداشت دانشگاه با تأکید بر اهمیت تبیین، توجیه و اقناع افکار عمومی در زمینه جوانی جمعیت گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته ملی جمعیت سال جاری، مسابقات متعدد نقاشی، ورزشی، داستان‌نویسی با همکاری مشترک شبکه‌های بهداشت و درمان و ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق شهرستان‌ها برگزار شد. 

انتهای خبر/

منبع:پیام خبر

برچسب ها: کودکان ، بهداشت ، فارس
نظرات بینندگان