کد خبر: ۱۶۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۳ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب در گفتگو با شیرازه: 

مردم نقش مستقیمی در اقتدار کشور دارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب گفت: مشارکت مردم نقش مستقیمی در اقتدار کشور و رویکرد مدیریت آینده ایفا می‌کند که حضور پرشور ملت در انتخابات نشان‌دهنده اعتماد عمومی است که منافع ملی را تضمین و ضریب امنیت ملی را افزایش می‌دهد.

جعفر شریعتی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز ۱۴ خردادماه فرمودند «انتخابات رقابت برای خدمت است» از این رو ملت ایران به رئیس جمهوری فعال، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب احتیاج دارد.


شریعتی افزود: برای رسیدن به ملاک اصلی در انتخاب رئیس جمهور بایستی به نظر رهبر انقلاب رجوع کرد که در طول سال‌های اخیر ۱۶ شاخص را برای شناسایی کاندیدای اصلح برشمرده‌اند و با مرور بر بیانات رهبر فرزانه انقلاب در این زمینه در دوره‌های قبلی نیز نشان می‌دهد تأکید بر شاخص «مدیریت و کفایت»، «همت جهادی» و «ایمان» از پرتکرارترین شاخص‌های طرح‌شده از سوی ایشان برای شناسایی «کاندیدای اصلح» بوده است.


وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شهید رئیسی مظهر شعارهای انقلاب و به معنای واقعی کلمه خستگی ناپذیر بود، گفت: به نظر می‌رسد با توجه به توصیف رهبر معظم انقلاب از شهید آیت‌الله رئیسی کار برای رئیس جمهور آینده دشوار باشد و رئیس جمهور آینده قطعاً هیچ راهی به‌جز ادامه راه و مسیر سیدالشهدای خدمت نخواهد داشت و مردم نیز به کمتر از این موضوع راضی نخواهند بود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب در ادامه بیان کرد: رئیس جمهور آینده بایستی به ملت قدرشناس و وفادار ایران اسلامی اطمینان بدهد که با تمام وجود مسیر پر افتخار و خدمت صادقانه شهید جمهور را با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر شهید آیت‌الله رئیسی ادامه خواهد داد.


شریعتی انتخابات را یکی از سرنوشت‌ سازترین رویدادهای سیاسی کشور دانست و افزود: مشارکت مردم نقش مستقیمی در اقتدار کشور و رویکرد مدیریت آینده ایفا می‌کند که حضور پرشور ملت در انتخابات نشان‌دهنده اعتماد عمومی و همچنین سرمایه اجتماعی است که منافع ملی را تضمین و ضریب امنیت ملی را افزایش می‌دهد. 


این مقام مسئول با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات به عنوان جلوه قدرت ایران در مجامع بین‌المللی گفت: افزایش سطح تعاملات بین‌المللی، ارتقا و گستردگی مبادلات اقتصادی افزایش رایزنی‌ها و ارتباطات سیاسی در عرصه جهانی نیز از آثار بسیار مهم میزان مشارکت بالای مردم در انتخابات از دیدگاه جهانی به شمار می‌رود. 


وی تصریح کرد: حضور ملت در انتخابات به تعبیر رهبر معظم انقلاب در مقابل حمله دشمنان و سو نیت و بددلی مستکبران و دخالت کنندگان نیز یک وسیله مستحکم مثل یک زره پولادین ایجاد می‌کند.


شریعتی گفت: انتظار این است که مردم ایران اسلامی با توجه به شرایط حساس کنونی و در تداوم مسیر سیدالشهدای خدمت با شرکت در انتخابات همانند حضور پرشور خود در تشییع باشکوه شهدای خدمت برگ زرین دیگری را به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیفزایند.
 
وی در پایان افزود: امید داریم رئیس جمهور آینده با ادامه مسیر پر برکت سیدالشهدای خدمت در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی در سطح ملی و بین‌المللی، حل مشکلات و خدمت صادقانه به مردم با تکیه بر روحیه انقلابی مسیر پرافتخار خدمت‌گزاری را ادامه دهد.


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان