کد خبر: ۱۶۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۲ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
امام‌جمعه شهرستان گراش مطرح کرد:

حضور در انتخابات مهم‌ترین رکن ملت

امام‌جمعه شهرستان گراش گفت: حضور حداکثری در انتخابات رکن ملت محسوب می‌شود و یقیناً استقبال جهانی از همدردی و تشییع پیکرهای مطهر شهدای خدمت عیار رئیس جمهور و انتخابات را بالا می‌برد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدباقر بخشایش‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: ۱۶ ملاک تعیین‌کننده مقام معظم رهبری اکسیر اعظم انتخاب یک رئیس جمهور است و مخصوصاً مصادیقی که در فرمایشاتشان بیش‌تر تأکید شده همچون پایبندی به ارزش‌های اسلام و انقلاب، اهداف ملت و همچنان که استکبارستیز باشد.


 بخشایش‌پور ادامه داد: رئیس جمهور همچون شهید رئیسی باید ساده‌زیست باشد از اشرافی‌گری دوری کند همچنین شجاع و مقاوم در برابر فشارهای دشمنان باشد.


وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید عدالت مدار، فساد ستیز و مدیر محور باشد، به معنای واقعی کلمه خادم ملت باشد، افزود: مخصوصاً ولایت‌مدار باشد و برای پیشرفت کشور برنامه داشته باشد و تلاش کند.


امام‌جمعه شهرستان گراش تصریح کرد: شهید رئیسی مظهر شعار انقلاب و مرد کار بود به نظر شما رئیس جمهور آینده می‌تواند مسیر سیدالشهدای خدمت را ادامه دهد.


 بخشایش‌پور با اشاره به سید الشهدای خدمت، افزود: شهید رئیسی در این یک دهه اخیر خدمت واقعی را انجام داد مخصوصاً در دستگاه اجرایی الگوی موفق و ماندگار بود.


وی بیان کرد: به تمام کسانی که در آینده بنا دارند وارد این عرصه بشوند باید تأکید کرد این سبک مدیریتی می‌تواند آنها را همچون شهید جمهور عزیز ملت کند پس بنابراین این امر می‌تواند ممکن باشد.


 بخشایش‌پور تأکید کرد: هرچند که این سیره محصول یک عمر تقوا و تزکیه بود که در این یک دهه آن سیره به منصه ظهور رسید.


امام‌جمعه گراش مطرح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی مرد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بود. آزادسازی سواحل، رتبه بندی معلمان، تعرفه‌گذاری پرستاران و دیگر موارد از این دست کارهای ناتمام بود که شهید رئیسی آنان را به سرانجام رساند.


وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات رکن ملت محسوب می‌شود، ادامه داد: یقیناً استقبال جهانی از همدردی و تشییع پیکرهای مطهر شهدای خدمت عیار رئیس جمهور و انتخابات را بالا می‌برد.


بخشایش‌پور با بیان اینکه رئیس جمهور شهید تلاش بسیاری برای انجام کارهای ماندگار داشت و با وجود تحویل گرفتن کشور در شرایط نامساعد، خدمات فراوانی را به ثمر رساند، ادامه داد: شهید رئیسی مرد میدان بود و شبانه‌روز فعالیت می‌کرد و در مقابل کسانی که می‌خواستند او را به حاشیه ببرند، صبور بود.


امام‌جمعه شهرستان گراش مطرح کرد: امروز خون مقدس شهیدان خدمت تکلیف را بر گردن ملت سنگین‌تر کرده که نصاب جدیدی از درصد بالای مشارکت حداکثری رقم بخورد.


وی در پایان افزود: سیدالشهدای خدمت با خون خود دِین خود را ادا کرد برای تقدیر از این شهدا قلوب شهدا را در حضور حداکثری و انتخاب اصلح شاد کنیم.


انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان