کد خبر: ۱۶۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
شهردار شیراز خبرداد:

افتتاح بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی طی روز های آتی

شهردار شیراز از افتتاح بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی، تقاطع غیرهمسطح شهید امیر عبداللهیان در راستای تکریم مقام شهدای خدمت و کلنگ زنی فاز نخست پروژه ملی احیای زندیه طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، دهمین بازدید مدیریت شهری شیراز و خبرنگاران از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ‌مقیاس در سال ۱۴۰۳ که شامل پروژه مرکز همایش‌های شهر، زیرگذر خیابان شهید پیشرو بود انجام شد.

شهردار شیراز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شاید در حدود ۱۴ الی ۱۵ سال پیش زیرگذر ساختن انجام می‌شد و بسیار پروژه‌های با اهمیتی حساب می‌شد و از مسئولان کشوری برای کلنگ‌زنی و اتمام پروژه دعوت می‌شد؛ اما اکنون در شهر شیراز زیر گذرهای بزرگی ساخته می‌شود همچون این پروژه که امیدواریم به اتمام برسد، تصریح کرد: امروز زیرگذر خیابان زند به طول ۸۰۰ متر است و این زیر گذر در تمام کشور بزرگ بود؛ اما در چند روز به‌ صورت شبانه‌روزی برای راحتی مردم ساخته شد که جای شکر دارد.

محمدحسن اسدی افزود: کار پروژه‌ها در شیراز به‌ خوبی و به‌ درستی به‌ صورت شبانه‌روزی کار در حال انجام است و اما شاید به‌ صورت شبانه‌ روزی این زیرگذر بسیار زمان طولانی را داشته باشد؛ اما تلاش می‌کنیم به‌ زودی این زیرگذر را به اتمام برسانیم.

اسدی از افتتاح بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی، تقاطع غیرهمسطح شهید امیر عبداللهیان در راستای تکریم مقام شهدای خدمت و کلنگ زنی فاز نخست پروژه ملی احیای زندیه در بیست و ششمین مرحله از افتتاح و کلنگ زنی‌های شهرداری شیراز طی روزهای آتی خبر داد وادامه داد: به‌زودی پروژه عملیات اجرایی پروژه زندیه را انجام می دهیم و کلنگ‌زنی می کنیم وبا حمایت شورای شهر کار را پیش می‌بریم.

شهردار شیراز با بیان اینکه پروژه‌های بزرگ‌مقیاس صرفاً به دلیل راحتی شهروندان است همچنین هدف از ساخت ساختمان‌های شهرداری شیراز این است که بیش از ۱۰۰ سال می‌خواهد بماند و این وعده را می‌دهیم که در بازه ۳ الی ۴ساله پروژه را به اتمام برسانیم ،یادآور شد: با حمایتی که از شورای شهر داریم این پروژه هارا شروع می‌کنیم و امیدواریم بعد از ما هر کسی که می‌آید پروژه هارا به اتمام برساند.

رئیس شورای شهر شیراز با بیان اینکه حضور در برنامه شبانه به‌منظور تقدیر از شهرداری و فعالیت‌ها است، ادامه داد: به نمایندگی اعضای شورای شهر و شهرداری شیراز خدمت مردم شیراز تأکید می‌کنم وظیفه ما خدمتگزاری به شما مردم است و امیدواریم که بتوانیم انجام‌وظیفه کرده باشیم.

عباسی که مدیر حوزه اجرایی این پروژه بود در جمع خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی این پروژه انجام شده است و امیدواریم روند پروژه به‌ خوبی به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه این پروژه از بزرگ‌ترین زیر گذرهای شیراز است، افزود: پروژه بزرگ‌ مقیاس با اهتمام تمام و تلاش به پایان می‌رسد.

انتهای خبر/224224

برچسب ها: فارس ، شیراز ، شهرداری
نظرات بینندگان