کد خبر: ۱۶۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
وزیر کشور:

مشارکت مردم در فرایند انتخابات بسیار مهم است

وزیر کشور گفت: رقابت و مشارکت مردم در فرایند انتخابات امری بسیار مهم است که با حضور گسترده مردم، به امید خدا، تضمین خواهد شد، برای این منظور، بسترهای لازم برای مشارکت مردم فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، احمد وحیدی با اشاره به فرایند انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، گفت: بسترهای لازم برای برگزاری این انتخابات آماده است، امنیت و سلامت، به حمدالله، در حد بسیار خوبی تأمین شده است، همان‌طور که در انتخابات مجلس هم تأمین شد، در این نوبت هم ان‌شاءالله همین‌طور خواهد بود.


وی افزود: رقابت و مشارکت مردم در فرایند انتخابات امری بسیار مهم است که با حضور گسترده مردم، به امید خدا، تضمین خواهد شد، برای این منظور، بسترهای لازم برای مشارکت مردم فراهم شده است.


وحیدی ادامه داد: کمیسیون بررسی تبلیغات فضای خوبی را در صداوسیما برای حضور کاندیداها و ارائه برنامه‌هایشان پیش‌بینی کرده است که رئیس سازمان صداوسیما مفصل در این باره صحبت خواهد کرد.


وزیر کشور با بیان اینکه برنامه‌های مناسبی طراحی شده که در کمیسیون برنامه‌ریزی و تبلیغات تصویب شده‌اند، گفت: این برنامه‌های تبلیغاتی فرصت خوبی برای کاندیداها و داوطلبان است تا خود را معرفی و برنامه‌هایشان را مطرح نمایند تا شناخت خوبی از سوی مردم نسبت به کاندیداها ایجاد شود که این مسئله به مشارکت بهتر در انتخابات کمک خواهد کرد.

گفتنی است؛ بر اساس اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات ریاست جمهوری رسانه ملی، هر نامزد ریاست جمهوری، در برنامه مناظره‌های انتخاباتی؛ فرصت یک هزار و ۵۰ دقیقه‌ای برای تبلیغات خواهد داشت.

 

انتهای خبر/

منبع: دانا
نظرات بینندگان