کد خبر: ۱۶۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۴ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس مطرح کرد: 

اولویت حضور با بصیرت مردم در انتخابات 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: در اولویت اول مردم باید آگاهانه و با بصیرت و مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند و در وهلهٔ بعدی انتخاب اصلح را مدنظر داشته باشند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: انتخابات بسیار مهم و سرنوشت سازی پیش رو داریم و خوشبختانه در کلام امامین انقلاب و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران معیارهای بسیار مهمی و ملاک‌های بسیار دقیقی مورد توجه قرار گرفته است.


ملک‌مکان در ادامه افزود: در منویات مقام معظم رهبری به خصوصیات رئیس جمهور مطلوب صراحتاً بیان شده است که دارای کفایت، مدیریت لازم، باایمان، مردمی و لبریز از امید باشد که در واقع یعنی مسئولان دولتی باید خودشان ناامید نباشند.


وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید دارای عملکرد انقلابی باشد، بیان کرد: شخص ناامید و افسرده واقعاً لایق فرمانروایی و حکمرانی بر این مردم نیست؛ بایستی کسانی بر سر کار بیایند که معتقد به همه آحاد جامعه خصوصاً جوان‌ها باشد و عنصر جوان را قدر بدانند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: باید کسی را انتخاب کنیم که همانند شهید رئیسی دغدغه‌مندانه با حضور دائم و مستمر در بین مردم دل آحاد جامعه را جذب کردند و مشکلات مردم را به صورت ملموس احساس کرد و در جهت رفع معضلات اقدام کرد. 


این مقام مسئول یکی از عوامل مهم و مؤثر در داشتن یک دولت مقتدر انتخاب وزرای باکفایت و شایسته دانست و افزود: در اولویت اول مردم باید آگاهانه و با بصیرت و مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند و در وهلهٔ بعدی انتخاب اصلح را مدنظر داشته باشند. 


ملک‌مکان با اشاره به اینکه شهید رئیسی مظهر شعار انقلاب و مرد عمل و کار جهادی بود و رئیس جمهور آینده بایستی مسیر سیدالشهدای خدمت را ادامه دهد، مطرح کرد: در هر دوره از ریاست جمهوری نقاط قوت و ضعفی دیده می‌شده؛ اما پس از مقام معظم رهبری، مدبرانه‌ترین رئیس جمهور، شهید رئیسی بودند که در مدت کوتاه ریاست جمهوری خدمات ارزنده‌ای را به کشور ارائه کرد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اخلاص شهید رئیسی گفت: رئیس جمهور آینده باید تمامی نقاط قوت سایرین را سرلوحه و الگو کار خود قرار دهد و نقاط ضعف را بررسی کند و در صدد رفع نواقص برآیند و جبران کند تا بتواند در مسیر صحیح خدمت گام بردارد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه یک رئیس جمهور تمام عیار پیش روی کاندیدهای ریاست جمهوری و مردم است که می‌توانند بر اساس این الگو معیار سنجی کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند.


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان