کد خبر: ۱۶۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۷ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز اعلام کرد:

مهار آتش‌سوزی سنگین در فروشگاه لوله

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از مهارشدن آتش‌سوزی گسترده و سنگین فروشگاه و انبار لوله و اتصالات در مجتمع مسکونی تجاری ۷ طبقه در بلوار الزهرا (س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، هادی عیدی‌پورگفت: این حادثه ساعت ۲۰ سه‌شنبه، ۲۲ خردادماه رخ داد و به علت سنگین بودن آتش‌سوزی ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ ایستگاه در اطفاء این حریق حضور داشتند، اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام حادثه واحدهای اطفایی و امدادی و خودروهای دستگاه تنفسی و دو دستگاه بالابر و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز تصریح کرد: این حادثه در فروشگاهی به مساحت ۳۰۰ مترمربع که در طبقه همکف مجتمع ۷ طبقه با ۸۰ واحد مسکونی در دو بلوک مجزا رخ داد.

مهار آتش‌سوزی سنگین در فروشگاه لوله

وی افزود: شعله و دود ناشی از حریق در طبقه همکف با کاربری انبار و فروشگاه لوله و اتصالات به طبقات فوقانی سرایت کرده بود که تیم عملیاتی سریعاً در محل حاضر شده و نسبت به خروج ساکنین در طبقات و نجات افراد اقدام کرده و هم‌زمان از سرایت حریق به طبقات فوقانی و فروشگاه پوشاک مجاور جلوگیری و نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند همچنین تهویه دود به طور کامل انجام و محل ایمن شد.
 
عیدی‌پور در پایان با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای خبر/

منبع: ایسنا
برچسب ها: فارس ، شیراز ، آتش
نظرات بینندگان