کد خبر: ۱۶۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۰ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
فارس در هفته‌ای که گذشت؛ 

از کشف ارز خارجی تا افزایش تولید تخم‌مرغ در فارس 

 آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به‌منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.
 
 آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس است.
 
 از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟

تولید تخم‌مرغ در فارس افزایش می‌یابد

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، تولید روزانه تخم‌مرغ در این استان را ۱۷۸ تن اعلام کرد و از آمادگی برای افزایش تولید آن خبر داد.
هوشمندسازی تأسیسات آبرسانی و شبکه توزیع شیراز

مدیرعامل آبفا شیراز از اقدامات انجام شده برای انعقاد قرارداد هوشمندسازی تأسیسات آبرسانی و شبکه توزیع شهر شیراز خبر داد.
اولویت حضور بابصیرت مردم در انتخابات
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: در اولویت اول مردم باید آگاهانه و بابصیرت و مشارکت بالا در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کنند و در وهلهٔ بعدی انتخاب اصلح را مدنظر داشته باشند. 

اجرای طرح‌های ماندگار حوزه صنایع‌دستی برای فارس

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس یکی از ابزارهای تکنیکال در حوزه معرفی هر محصول را برگزاری رویداد عنوان کرد و گفت: یکی از راهبردهای ما در اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس اهتمام به برگزاری رویدادهاست.

دوچرخه‌سوار جهرمی سوم آسیا شد

 رکاب‌زن جهرمی به همراه تیم ملی دوچرخه‌سواری در رشته جاده در رده سنی پیش‌کسوتان در مسابقات قهرمانی آسیا بر سکوی سوم ایستاد. 

کشف ۱۴ هزار ارز خارجی در فرودگاه شیراز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف ۱۴ هزار ارز خارجی در فرودگاه شیراز خبر داد و گفت: متهم به پرداخت دوبرابر ارزش ریالی ارزهای کشف شده، محکوم شد.

آموزش عشایر در اولویت قرار گیرد

مدیرکل امور عشایر استان فارس گفت: آموزش عشایر باهدف بهبود امنیت غذایی کشور باید متناسب با شرایط زندگی عشایر در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد.
راه‌اندازی قرارگاه انتخاباتی شهید رئیسی در فارس

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس گفت: قرارگاه انتخاباتی شهید رئیسی در فارس توسط بسیج دانشجویی این استان راه‌اندازی شد.
آزادراه اصفهان - شیراز به بوشهر می‌رسد

وزیر راه و شهرسازی بر آغاز عملیات اجرایی ادامه آزادراه اصفهان - شیراز به بوشهر تأکید و دستورات لازم را برای تکمیل هرچه سریع‌تر خط ریلی شیراز - بوشهر صادر کرد.

پیش‌بینی ۸۴۰ شعبه اخذ رأی در شیراز

فرماندار شیراز از پیش‌بینی ۸۴۰ شعبه برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان شیراز خبر داد.
سیره شهدا با تولیدات هنری ماندگار شود

از کشف ارز خارجی تا افزایش تولید تخم‌مرغ در فارس 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: تولیدات هنری، رسانه‌ای و پویش‌های فضای مجازی سیره شهدا را ماندگار می‌کند.

اعزام ۵۰۰ نیروی انسانی به مرز شلمچه

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: بیش از ۵۰۰ نفر نیروی انسانی از جمله پاکبانان، آتش‌نشانان، رانندگان، اتوبوس، نیروهای اداری و امور فرهنگی از ۱۵ مرداد به مرز شلمچه اعزام خواهند شد.

شناسه نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری مشخص شد

ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه شماره سه، شناسه انتخاباتی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری و سن انتخاب‌کنندگان را اعلام کرد.

مهار آتش‌سوزی سنگین در فروشگاه لوله

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از مهارشدن آتش‌سوزی گسترده و سنگین فروشگاه و انبار لوله و اتصالات در مجتمع مسکونی تجاری هفت‌طبقه در بلوار الزهرا (س) خبر داد.

احداث ۲۱۰ کیلومتر بزرگراه در فارس

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در دولت سیزدهم ۲۱۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی ۵۷ هزار میلیارد ریال هزینه احداث شده است. 
تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان