کد خبر: ۱۶۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس:

جهاد تبیین باید بیان دستاورد های کشور باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت:در جهاد تبیین از بیان دستاوردها نیز غفلت نشود، در اقدامات تبیینی مهم این است که قدرت تشخیص و انتخاب درست مردم افزایش یابد نه اینکه به‌جای آنها تصمیم‌گیری شود.

 به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، اسماعیل قزل سفلی درنشست شورای اداری فارس گفت: افزایش مشارکت انتخاباتی مردم این استان در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی نشان‌دهنده اثرگذاری جهاد تبیین بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با بیان اینکه مشارکت انتخاباتی مردم فارس درانتخابات مجلس شورای اسلامی اخیر بیش از ۴۳ در صد بود، افزود: افزایش مشارکت نسبت به برآوردها نشان داد که اگر صادقانه با مردم گفت‌وگو و مشکلات بیان شود، مردم نیز به میدان خواهند آمد.

وی یادآور شد: قرارگاه جهاد تبیین بیش از یکسال است که در فارس راه‌اندازی شده و متناسب با شرایط، کار ویژه خود را پیدا می‌کند.

 قزل سفلی ادامه داد: اکنون نیز این قرارگاه، فعالیت خود را از چند هفته قبل آغاز کرده و برای مشارکت پرشور انتخاباتی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری در هشتم تیرماه تلاش می‌کند.


در جهاد تبیین از بیان دستاوردها نیز غفلت نشود

پایبندی به اجرای برنامه هفتم از معیارهای انتخاب رئیس‌جمهور آینده باشد
 
 فرمانده سپاه فجر استان فارس در ادامه این جلسه، گفت: باتوجه‌ به تجربه مشارکت خوب مردم فارس در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اقدامات مؤثر جهاد تبیین برای  بالابردن این مشارکت انجام شد.

 سردار یدالله بوعلی افزود: افزایش مشارکت نسبت به برآورد انجام شده، نتیجه اقدامات تبیینی در سراسر استان فارس بود و این بار نیز باید از همه امکانات دولتی و مردمی برای افزایش نشاط و امید و مشارکت مردم استفاده شود.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه باید همه امکانات استان برای برپایی یک انتخابات خوب پای‌کار بیایند، گفت: در جهاد تبیین از بیان دستاوردها نیزغفلت نشود، در اقدامات تبیینی مهم این است که قدرت تشخیص و انتخاب درست مردم افزایش یابد نه اینکه به‌جای آنها تصمیم‌گیری شود.

انتهای خبر/

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان