کد خبر: ۱۶۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان رستم درگفتگو با شیرازه:

سلامت اخلاقی از ویژگی رئیس جمهور آینده باشد

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان رستم گفت: سلامت اخلاقی ، اقتصادی، فساد ستیزی ، شجاعتِ برخورد با تباهی‌ها در لایه قدرت و اقتصاد باید از ویژگی‌های برجسته رئیس‌جمهور آینده باشد.

زینب ایزدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: در وهله نخست رئیس‌جمهور منتخب باید درجات بالایی از تقوا و معنویت را دارا باشد.

وی افزود: ایران، سرزمین اسلامی و مهد ولایت در دنیاست پس باید اندیشه توحیدی و التزام عملی به احکام دین مبین اسلام و وفاداری به آموزه‌های قرآن و اهل‌بیت (ع) در وجود رئیس‌جمهور بیش از هرکس دیگر متجلی باشد.

رئیس دانشگاه پیام‌نورشهرستان رستم با بیان اینکه مردمی‌بودن ، صمیمیت به‌ ویژه با قشرهای ضعیف و کم‌ برخوردار جامعه باید ازاولویت‌های رفتاری رئیس‌جمهور باشد، اضافه کرد: سابقه رفتاری، سلوک نامزدهای ریاست‌جمهوری دراعتنا و احترام به مردم همچنین کارنامه آنان در حفظ کرامت انسان‌ها سنجه مناسبی برای پیش‌بینی آینده رفتاری وی در کسوت دولت‌مداری خواهد بود.

ایزدی با اشاره به پرکاری و تلاش شبانه‌روزی رئیس‌جمهور شهید که از خود به یاد گذاشت، افزود: پرکار بودن از معیارهای مهم و حیاتی است که باید در وجود رئیس دولت، به‌ صورت تمام‌ قد و حداکثری نمایان باشد.

وی تصریح کرد: سلامت اخلاقی ، اقتصادی، فساد ستیزی ، شجاعتِ برخورد با تباهی‌ها در لایه قدرت و اقتصاد باید از ویژگی‌های برجسته رئیس‌جمهور آینده باشد تا بتواند راه مبارک دولت را در امر مبارزه با فساد ادامه داده و برای پاک‌سازی ساختارها و مدیران از هرگونه شائبه سوءاستفاده از قدرت، بدون هیچ تعارف یا ترسی اقدام نماید.

رئیس دانشگاه پیام‌نورشهرستان رستم با بیان اینکه توجه و التزام مؤمنانه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مقام سکان‌ دار اصلی نظام اسلامی باید در تمامی ساحت‌های وجودی رئیس‌جمهور ودولت متبوع وی متجلی باشد، گفت: تن‌ دادن به نظریه ولایت مطلقه فقیه و اطاعت از ولی‌فقیه، امر مهمی است که به‌هیچ‌عنوان نباید نسبت به آن کاهلی یا کوتاهی کرد.

ایزدی یادآور شد: اگر رئیس‌جمهور بر اساس معیارها و ملاک‌های مناسب انتخاب شوند با انتخاب افراد اصلح در انتخابات به انجام تصمیمات عملیاتی مثبت و رفع مشکلات اساسی در کشور کمک می‌شود و مشارکت حداکثری سبب افزایش قدرت ایران در منطقه و در جهان می‌شود و نه محکمی به استکبار جهانی خواهد بود.

وی در پایان گفت: شهید رئیسی هم وقتی سکان دولت سیزدهم را در دست گرفت که تورم و بیکاری به شکل وسیعی جامعه را در بر گفته بود شهید رئیسی سعی کرد با کار شبانه‌ روزی به‌ صورت جهادی موانع پیشرو را از میان بردارد و نرخ تورم و بیکاری را کاهش دهد.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان