کد خبر: ۱۶۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۴ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
وصیت نامه شهيد فتحعلی نعمتی:

اتحاد مسلمین، آزادی قدس

شهید «فتحعلی نعمتی» در گوشه‌ای از وصیت خود می‌نویسد: «حال که اسرائیل غاصب به سرزمین کشورهای اسلامی حمله کرده ما باید خود را بیشتر آماده جنگ کنیم و باید تمام مسلمین با هم متحد شده و سرزمین مقدس فلسطین را از چنگالشان بیرون آوریم و...» متن کامل وصیت این شهید بزرگوار را در این پایگاه تحلیلی خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از نوید شاهد، شهید «فتحعلی نعمتی» یکم خردادماه ۱۳۴۴ در استهبان دیده به جهان گشود. ۷ساله بود که راهی مدرسه شد و دوران ابتدایی و راهنمایی را در استهبان گذراند. سال دوم دبیرستان بود که درس را رها کرد و به جبهه جنگ رفت. وی سرانجام ۲۴ تیرماه ۱۳۶۱ مصادف با ماه مبارک رمضان به شهادت رسید. پیکر پاکش در گلزار شهدای استهبان به خاک سپرده شد.

متن وصیت‌:

وصیت چندانی ندارم؛ ولی چند نکته است که قابل‌گفتن و تذکر است. همین‌طور که از حدیث فوق نتیجه می‌گیریم ما باید هر لحظه آماده جنگ باشیم.
باید نفس خود را آماده جنگ کنیم و گرنه به‌صورت منافق مرده‌ایم. حال که اسرائیل غاصب به سرزمین کشورهای اسلامی حمله کرده ما باید خود را بیشتر آماده جنگ کنیم و باید تمام مسلمین با هم متحد شده و سرزمین مقدس فلسطین را از چنگالشان بیرون آوریم ان‌شاءالله.

انتهای خبر/

برچسب ها: شیراز ، قطعه شهدا ، فارس
نظرات بینندگان