کد خبر: ۱۶۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۱ تير ۱۴۰۳
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

به هر نوع تهدیدی قاطعانه پاسخ می‌دهیم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان این که در بعد دفاعی قوی‌تر از هر زمان دیگری هستیم گفت: اطمینان می‌دهیم که به هر نوع تهدیدی قاطعانه پاسخ دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب از قسمت‌های مختلف، سایت‌ها و مواضع راداری گروه پدافند هوایی شیراز بازدید کرد و میزان آمادگی رزمی و توان عملیاتی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرارداد.


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این بازدید در جمع فرماندهان و کارکنان گفت: هر کجا در کشور به موفقیت رسیدیم، مدیون و مرهون توسل بر ولایت پذیری، روحیه جهادی و شهادت طلبی بودیم؛ بنابراین باید این روحیه و فرهنگ را در کشور ترویج دهیم.


وی با تأکید بر لزوم ارتقای توان رزم خاطرنشان کرد: با تکیه بر توان داخلی و اطاعت از فرمانده معظم کل قوا، در بعد دفاعی قوی‌تر و پیشرفته‌تر از هر زمان هستیم و اطمینان می‌دهیم که ما به هر نوع تهدیدی قاطعانه و با شدت تمام پاسخ می‌دهیم.

به هر نوع تهدیدی قاطعانه پاسخ می‌دهیم


سرتیپ صباحی‌فرد درباره اهمیت انتخابات پیشِ رو گفت: امروز دشمنان به دنبال شبهه افزایی و ایجاد دو دستگی در نظام هستند و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند؛ لذا جهاد تبیین از مهم‌ترین راه خنثی سازی حربه‌های دشمن است و با مشارکت حداکثری در انتخابات خط بطلانی بر تمامی تصورات غلط دشمنان خواهیم کشید.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان