کد خبر: ۱۶۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۸ - ۰۳ تير ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین: 

ولایت‌مداری از شاخص‌های کاندید اصلح است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین گفت: اولین شاخصه کسی که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت خالصانه داشته باشد ولایت‌مداری است؛ زیرا کسی که اعتقاد به شاخص امامت و ولایت ندارد نمی‌تواند خادمی خوبی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، جشن بزرگ عید ولایت و همایش پیش برندگی انقلاب اسلامی با حضور خانواده شهدا، ایثارگران، اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان قیروکارزین و بخش افزر در روستای افزر شمالی باغنو برگزار شد.


محمد رسول رضایی در این همایش با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای کسانی که در مسیر ولایت هستند سه ویژگی تقوا، بصیرت و عمل به هنگام را بر می‌شمارند اظهار داشت: انسانی که با تقواست و از خدا پروا دارد به سمت خدا پرواز می‌کند و با تکیه بر ایمان و تقوا پا در مسیر ولایت می‌گذارد. 


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین بیان کرد: بصیرت یعنی جبهه خودی و جبهه دشمن را باید شناخت. در مقابل جبهه دشمن علاوه بر ایستادگی نباید اهل سازش بود. بصیرت یعنی انسان در هر لحظه بر نفس خود غلبه و دستورات امام جامعه را انجام دهد. گرچه این مسیر سختی و مشکلاتی دارد و حتی باید از جان خود هم عبور کرد. 


وی ادامه داد: سیدالشهدای خدمت جبهه خودی و جبهه دشمن را خوب شناخت، وقتی در سازمان ملل قرآن در دست می‌گیرد و مردم دنیا را با کلام خدا آشنا می‌کند که در واقع دین خدا را تبلیغ می‌کند. شهید رئیسی با بصیرت عمل کرد و در طول خدمت در آستان قدس رضوی، قوه قضائیه، ریاست جمهوری و در مناظرات انتخاباتی طعنه‌ها و توهین‌هایی می‌شنید؛ اما تحمل کرد و هیچگاه به خودی‌ها حمله نکرد؛ اما در برابر دشمنان مثل کوه ایستاد. 

ولایت‌مداری از شاخص‌های کاندید اصلح است


رضایی تصریح کرد: عمل به هنگام نیروهای انقلابی عمل برجسته‌ای است که اگر در صحنه‌های مختلف فرهنگی سیاسی و اجتماعی به موقع انجام نشود ممکن است دچار خسران شویم. یکی از صحنه‌های مهم انقلاب اسلامی هشتم تیرماه انتخابات ریاست جمهوری است که از امتحان بزرگ همه باید سربلند بیرون بیایم.


فرمانده سپاه قیروکارزین گفت: با توکل به خدا و توجه به منویات مقام معظم رهبری در انتخابات حضور پیدا خواهیم کرد؛ نه صرف حضور خود؛ بلکه اقامه حضور خواهیم داشت و دعوت مردم در انتخابات را سرلوحه خود قرار خواهیم داد و با حضور حداکثری در انتخابات حماسه‌ای خلق شود که جبهه حق هم در درون ایران اسلامی و هم در خارج از مرزها و همه مظلومان دنیا که چشم به ام‌القرای اسلام و نظام جمهوری اسلامی دوخته‌اند خوشحال شوند.


محمد رسول رضایی با اشاره به شاخص‌های انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری افزود: اولین شاخصه کسی که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت خالصانه داشته باشد ولایت‌مداری است؛ زیرا کسی که اعتقاد به شاخص امامت و ولایت ندارد نمی‌تواند خادمی خوبی باشد. 
وی گفت: یکی دیگر از ویژگی‌هایی که امامین انقلاب تأکید دارند مسئولان در جمهوری اسلامی باید استکبارستیز باشند و با خودی‌ها مهربان و در برابر دشمن بایستند.


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان