کد خبر: ۱۶۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۰۳ تير ۱۴۰۳
استاندار فارس تأکید کرد:

عملیاتی شدن نهضت ملی مسکن داریون شیراز

استاندار فارس در جریان سفر به شهر داریون از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز، بر لزوم تسریع در آغاز عملیات اجرایی احداث ۲۷۳ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این شهر تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمدهادی ایمانیه، از دو زمین چمن مصنوعی داریون و دیندارلو نیز بهره‌برداری کرد و خواستار احداث ورزشگاه مناسب ویژه بانوان شد.

استاندار فارس: در جریان بازدید از روند اجرای سایت تصفیه فاضلاب منطقه داریون گفت: با اجرا و تکمیل این تصفیه‌خانه، آبیاری فضای سبز شهری و آرامستان بهشت احمدی از طریق این مجموعه انجام خواهد شد.

عملیاتی شدن نهضت ملی مسکن داریون شیراز


وی در جریان بازدید از محل جمع‌آوری فاضلاب محله دیندارلو، آبفا شیراز را مکلف کرد با هماهنگی فرمانداری شیراز و اداره کل مدیریت و برنامه‌ریزی فارس، حداکثر ظرف دو ماه وضعیت این محل را تا زمان تکمیل و بهره‌برداری از طرح اصلی سامان دهند.

استاندار فارس، در خصوص تخصیص اعتبار برای تکمیل کتابخانه عمومی داریون نیز گفت: این کتابخانه که در فضایی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ساخته شده، به تازگی برای تجهیز و بهره‌برداری در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور قرار گرفته است.


ایمانیه افزود: برای تکمیل و تجهیز این کتابخانه ۲۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و انتظار است که تا هفته دولت آماده بهره‌برداری شود.

 

انتهای خبر/

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان