کد خبر: ۱۶۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۵ تير ۱۴۰۳
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله شیراز خبر داد:

توزیع ۲۵ هزار غذای گرم در شیراز

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز از برگزاری بزرگ‌ترین مهمانی کیلومتری در شمال غرب شیراز و توزیع ۲۵ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در شمال غرب این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،غلامعلی احمدی جابری امروز پنجم تیرماه در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های گرامیداشت دهه امامت و ولایت گفت: بزرگ‌ترین مهمانی کیلومتری غدیر در محل بزرگراه امام خمینی (ره) (کمربندی)، شهرک جوادیه به سمت روگذر صنایع بعد از خیابان شهید دینکانی جنب بوستان نهر اعظم سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ و ۶ تیرماه عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب برگزار می‌شود. 


وی ادامه داد: این برنامه به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و برای اولین‌بار در شهر شیراز و با محوریت گروه جهادی مهر مهدوی در قالب ۴۰ غرفه فرهنگی، هنری، بازی‌های کودک و پذیرایی برای شهروندان دایر است. 


احمدی جابری گفت: در روز عید غدیر به همت گروه‌های جهادی و خیرین ۲۵ هزار پرس غذا طبخ در مناطق و محله‌های شمال غرب شیراز توزیع می‌شود. 


فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز گفت: برپایی موکب‌های پذیرایی و جشن‌های غدیر در محله‌ها و شهرک‌های شمال غرب شیراز از دیگر برنامه‌های دهه ولایت است.

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان