کد خبر: ۱۶۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۰ - ۰۶ تير ۱۴۰۳
امام‌جمعه بخش ایزدخواست شهرستان زرین دشت در گفتگو با شیرازه:

رئیس‌جمهور آینده رضایت مردم را داشته باشد

امام‌جمعه بخش ایزدخواست شهرستان زرین دشت گفت:رئیس جمهور آینده خودش را مدیون شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری بداند و کسی که رئیس جمهور می‌شود اگر بخواهد محبوب بماند و رضایت مردم که همان رضایت خداست را داشته باشد.

سید عبدالله مومنی تبار در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، با بیان اینکه خداوند تبارک و تعالی به کشور ایران عنایت داشتند در انتخابات پیش رو هم کمک خواهند کرد، گفت: قطعا اگر مردم با بصیرت یک انتخاب آگاهانه داشته باشند و با توجه به اینکه خصوصیات شخصیتی و رفتاری بسیار مهم است امیدواریم همچون شهید رئیسی باشد.

امام‌جمعه بخش ایزدخواست شهرستان زرین دشت با تاکید بر اینکه شهید رئیسی مردی نمونه و الگو در رفتار و عمل بود،گفت: امیدواریم شخصی به این میدان بیاید که از لحاظ تفکر و عقلی نزدیک به سیدالشهدای خدمت باشد.

وی ادامه داد: قطعا انقلاب شکوهمند اسلامی با حمایت همه جانبه مردم همراه است زیرا از سال ۱۳۴۲ که جرقه‌های قیام توسط امام خمینی (ره) زده شد تا انقلاب به ثمر نشست.

مومنی تبار تصریح کرد: مردم در همه جا وقتی احساس می‌کنند حضورشان برای قوام نظام اسلامی لازم است حضور پیدا می‌کنند مخصوصا در انتخابات که یکی از مولفه های‌مهم آن حضور حداکثری مردم است.

امام‌جمعه بخش ایزدخواست شهرستان زرین دشت با اشاره به اینکه انتخاباتی شکوهمند پیش روی ما است، مطرح کرد: مردم باید فردی اصلح انتخاب کنند و این از خصوصیات بسیار خوب نظام اسلامی است که رئیس جمهور کشور را مردم انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه هرچه مشارکت بیشتر باشد حضور مردم حداکثری باشد جمهوری اسلامی ایران در بین جهانیان از استحکام بیشتری برخوردار خواهند بود، گفت: قطعا رئیس جمهور اصلح می‌تواند کشور را در پیش برد مسائل داخلی، خارجی و منطقه‌ای موفق کند.

مومنی تبار افزود: هرچه انتخابات پرشورتر باشد قدرت انقلاب اسلامی بیشتر خواهد بود همچنین شهید جمهور ما شخصیت ریاست جمهوری را در کشور ما بالا برد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی با تلاش روز افزون خود همچنین پاکدستی،  اخلاص، عشق به مردم، زمان نشناختن در کار، عشق به رهبری و خدمت از ویژگی این شهید بود، گفت: وقتی ویژگی رئیس جمهور شهید را جمع کنیم کارهای زیر بنایی کشور انجام خواهد شد.

به گفته امام‌جمعه بخش ایزدخواست شهرستان زرین دشت شهید رئیسی در سطح بین‌المللی توانست خوش بدرخشد و کشور را به بالاترین مرتبه ببرد و روابط دوستانه با همسایگان حمایت از مظلومان را به نحو احسن انجام داد.

وی تاکید کرد: قطعا مردم انتظار دارند کسی رئیس جمهور شود که همچون شهید جمهور عاشق خدمت به مردم، با اخلاق، یاور مردم و محرومان باشد و با گشاده رویی با مردم برخورد کند.

این مقام مسئول خطاب به نامزدهای انتخاباتی گفت: رئیس جمهور آینده خودش را مدیون شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری بداند و کسی که رئیس جمهور می‌شود اگر بخواهد محبوب بماند و رضایت مردم که همان رضایت خداست را داشته باشد باید حداقل خصوصیات شاخص شهید جمهور را داشته باشد.

 

انتهای خبر/224224

برچسب ها: شیراز ، فارس ، خبر
نظرات بینندگان