کد خبر: ۱۶۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۰۷ تير ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه هنر شیراز:

حضور حداکثری جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند

رئیس دانشگاه هنر شیراز گفت: مقام معظم رهبری اهمیت ویژه‌ای برای حضور پرشور و حداکثری مردم داده‌اند؛ لذا این حضور پرشور جدا از اینکه سبب انتخاب فرد اصلح می‌شود نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند.

 ستار خالدیان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: مقام معظم رهبری اهمیت ویژه ای برای حضور پرشور و حداکثری مردم داده‌اند .

 وی افزود: واقعیتش این است که در گام اول جدای از بحث انتخاب اصلح، این حضور پرشور و حداکثری مردم می‌تواند تا حد بسیار زیادی از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب کند.

 

رئیس دانشگاه هنر شیراز بیان کرد: مردم با حضورشان قدرت کشور و نظام را بیشتر می‌کنند لذا از تمامی احاد ملت ایران با اقوام مختلف مذاهب مختلف ادیان مختلف حتی طرز فکرهای مختلفی که ممکن است در حوزه های سیاسی داشته باشند، دعوت  به حضور در انتخابات می‌کنم.

خالدیان گفت: چون همه ما عاشق ایران هستیم و همه ما نظام مقدس جمهوری اسلامی را دوست داریم و باعث افتخار است که زیر این پرچم باشیم لذا این حضور پرشور جدا از اینکه سبب انتخاب فرد اصلح می شود نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند و حتی به پشتوانه مردم کار برای رئیس جمهور راحت‌تر می‌شود.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان