کد خبر: ۱۶۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۰۸ تير ۱۴۰۳
استاندار فارس در گفتگو با شیرازه خبر داد:

استقرار ۳ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در فارس

استاندار فارس گفت : ۳ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در استان فارس وجود دارد که استان فارس دومین استان بعد از تهران در تعداد شعب اخذ رأی است و می‌دانید که از لحاظ تقسیمات کشوری هم بیشترین شهرستان را استان فارس دارا است.

محمدهادی ایمانیه در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: مردم استان فارس همیشه در شرکت در انتخابات در رأس کار بودند.


وی افزود: امروز از ساعت ۶ صبح در ستاد انتخاباتی استان فارس در کنار تمامی عوامل اجرایی بودم لحظه‌، لحظه پیگیری کردیم که صندوق‌ها فعال و روشن شوند و برای رأی گیری از مردم استان فارس آماده شوند.


استاندار فارس ادامه داد: ۳ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در استان فارس وجود دارد که استان فارس دومین استان بعد از تهران در تعداد شعب اخذ رأی است و می‌دانید که از لحاظ تقسیمات کشوری هم بیشترین شهرستان را استان فارس دارا است.

استقرار ۳ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در فارس


ایمانیه با بیان اینکه عوامل اجرایی و مسئولینی که برگزارکننده انتخابات هستند کار بسیار سختی را پشت سر گذاشتند همچنین بسیاری از افراد برای حفاظت از صندوق‌ها از دیشب مستقر شدند، تصریح کرد: دیشب همکاران در وزارت کشور و حوزه‌های اجرایی سنگ تمام گذاشتند و آماده شدند که با سلامت انتخابات هرچه باشکوه‌تر را برگزار کنند.


به گزارش شیرازه، استاندار فارس از تمامی مردم در خواست کرد که در ساعات اولیه به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و رأی خود را بیندازند چرا که در ساعات آخر شلوغی صندوق‌ها بیشتر می‌شود و شرکت‌کنندگان افزایش پیدا می‌کند و زحمت عوامل اجرایی بیشتر می‌شود اگر به شکل مشخصی حضور مردم را داشته باشیم به عوامل اجرایی کمک بسیار کرده‌ایم.


انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

برچسب ها: شیراز ، فارس ، استاندار
نظرات بینندگان